SANA İNAT....
Bu gece sokaklar öyle sessiz ki sanki bu şehir’ e küsmüşler gibi.Sadece gürleyen gökyüzü damla damla yağan yağmurun sesi var.
Hayat o kadar garip ki ne sen sor ne ben anlatayım...
Ama tam hayat demişken hayat nedir ki?
Başlıca zorluk içeren bir kavram.Hayat bana sadece bana zorluklarını sundu.
Acı tatlı günlerim oldu.Ama ne zaman mutlu olsam hep bir engel vardı ya da ben öyle sandım.
Doğruya hayat demiştik.Ben mutluydum bir zamanlar çünkü sevdiğim kişi yanımdaydı benimleydi.
Onunla acı tatlı günlerim oldu.Ama ben bir hata yaparak onu kaybettim...
Keşke geri dönüş olsa.Zamanı durdura bilsem sırf herşeye inat seninle olabilmek için.
Sen 14.02.2011 tarihinde tamamen benim olmuştun.
Kısacası sen benim 14.02.2011 den beri yanımda olan tek erkeksin.
Sen tamamen ben olmuştun ben de tamamen sen olmuştum.Kısacası biz olduk.
Sen benim ben senin olmuşum.
SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM....(ÖMRÜM)...
Şimdi yapman gereken tek şey başa sarmak o kadar zor olsa da bizim için yapacağın tek şey bu.
Sonra da içerisinde sen ve ben olacağımız bir hayat....Zamanı gelince ben senin eşen sen benim eşim olacaksın....
O kurduğumuz hayaller silinmeyecek kimsenin yapamadığı gerçekleştiremediği herşeyi BİZ gerçekleştireceğiz hayatım..
DUY SESİMİ HAYAT SANA İNAT MUTLU OLMAYI BAŞARACAĞIZ!!!!........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.