ÖYLESİNE KARALAMALAR
ÖYLESİNE...
KARALAMALAR...
Ne gafildir insanoğlu...nefsine uşaklık etmek için neler yapmaz, kılıktan kılığa girer, maskelerin en süslüsünü takar. Dilinden dürüstlük kelimesi hiç düşmez. Bol bol ajitasyon yaparak acındırmak en büyük maharetidir (hayat işte hiç gülmemiştir yüzüne hiç mutlu olmamıştır....vs. vs...) Oysa her şeyi yalan her şeyi düzendir, aslında istediği "ne" tam olarak kendi de bilmez. Belli ki boş yüreğini avutmak, nefsini mutlu etmektir amacı bunun için her yol mübahtır nasılsa, şiirler bile onun için araçtır. Bir şiirle aynı anda iki üç kişiyi kafalamaktır amaç ... hey !!! gidinin dünyası hey.!...nasıl da değiştirdin insanoğlunu nasıl da çirkinleştirdin aciz ruhları...nasıl da kendine bağladın...gafil olanları....
Bilmeli ki insan;
kandırdığı sadece sadece kendisidir. Kurduğu tuzak oynadığı oyun,söylediği yalan sadece sadece kendi ruhunu çirkinleştirir. Ve sonu dipsiz bir kuyuda nefessiz kalmaktır..... kendi boynuna doladığı iple boğulmaktır. Yazık...oysa insanlık bu değildir, ucuz oyunlarla gününü gün etmek değildir. Hayatın bir anlamı olmalı, hem de üç günlük beş günlük kandırmacalarla kahramanlıklarla değil, mühim olanı bir ömür boyu kendi hayatının kendi masalının, gerçek kahramanı olabilmektir. Pırıl pırıl bir yürekle, ışıl ışıl bir gözle korkmadan kendini saklamadan, herkese " ben buyum" diyebilmektir. Kalbiyle diliyle aynı lisanı kullanan özünü insanlara duyurabilmek, gürül gürül haykırabilmektir.....
"Adam gibi adam....kadın gibi kadın olabilmektir." Yeryüzünde kapladığı alanın hakkını dört dörtlük verebilmektir. Gölge ruhlara hiç mi hiç...ihtiyacı yok bu dünyanın...
flycan57
28.04.2012 09:09:25
öylesine anlık forumlara karalamalarımdan.....af ola...
YORUMLAR
Maskeli yüzlerden, samimiyetsizliklerden dem vurmuş, ve onlara sitem edilmiş sayfada...
Dünyada başarının karşılığı çalışmak olmaktan yavaş yavaş çıkıyor...
İşler ehil kişilere değil de yandaşlara veriliyor...
Sahte takdirler, yapmacık davranışlar... Heyhat!
İçten olanların artması ve işinde ehil kişilerin olması dileklerimle...
Dertleşmişsiniz kaleminizle...
Saygılar...
ADAM GİBİ ADAM OLMAK BÖYLE YAZILAR YAZDIRIR İNSANA...SAĞOL KARDEŞİM..YAZDIKLARINA NOKTASINA KADAR KATILIYORUM..ASLINDA BÖYLESİ ORTAMLAR OTOBAN ÜZERİNDEKİ MOLA YERLERİNE BENZİYOR..DİMİ...TARANSİTKAFALARDAN TRANSİT DOSTLUKLAR....HAKKINI VERMELİ HERKES SOLUDUĞU HAVANIN OKZİJENİ TÜKETMEMELİ..DİMİ.. HASSAS YÜREĞİN DAİM OLSUN GÜZEL İNSAN...VAROL..DAİM OL...