- 1073 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KALBİN CİNSİYETİ SOYU YOKTUR
Kadın kalbi erkeğe takılabilir mi?
İnsan organizmasını meydana getiren organların büyük kısmı, kişilerin cinsiyetlerinden bağımsızdır. Kalp, karaciğer, böbrek, kornea ve pankreas böyle organlardır. Beyin ölümü gerçekleşmiş birinden alınıp ciddi hastalığı nedeni ile ihtiyaç duyan kadın ya da erkek bir hastaya nakil edilebilirler. Kalp naklinde de cinsiyetin ve etnik kökenin engelleyici bir rolü yoktur.
Sadece bizim insanımız olan aynı ADEM’den var olduğumuz, aynı vatanı paylaştığımız,aynı havayı soluduğumuz,aynı iyi niyetle yeminle yardım eli uzattığımız Hasta yakınlarının etnik köken düşüncesi cinsiyet ayırım fikri , günah kelamının sarfedildiği raddede engelleyici bir rolü elbet vardır.
Henüz 15 gündür uyanmamış kalp nakli yapılan bir hastanın,bu gibi sacma düşünce ve fikir inancları ile cahiliyetin ve güzelim dinimin ne beyinlerde nasıl şekil aldığını,nasıl yüzeysel yaşandığını acıkca görmüş oldum.Zaten bilinen şeyler olmasına rağmen bukadar sert ve sacma tastik canımı çok acıttı doğrusu.
Nedir yani ? Meydanı bu kurusofi inanclılara bırakıp işimizdede cinsiyet ayırım derdine mi düşelim, köken uyruk kücümseme cahiliyeti içinde caresiz hastayı CARE/SİZlerin kurbanımı edelim.Yoksa Allah’ın izniyle yeni kalp ve kalp atışlarıyla vicuda kalbin uyum sağlayıp hastanın uyanması için Alınlarımızı secdeye mi koyalım ?
Tam 12 saat süren bu insan mucizesi olayın baş kahramanları neyi hak ediyor sizce?
YORUMLAR
Anladıkta haralde siz hiç kuran okumamış yada hanefi fıkıkına göz atmamışsınız,islamda mirastaki durumu,imam olamayacağı yani erkeklere namaz kıldıramayacağı bu nedenle devlet başkanı olamayacağı,
şahitlikte erkekten eksik sayıldığı noktalarında bilginiz yok,müslümamlardan öşür hiristiyan ve kitabı dinlerden cizye ,haraç alındığınıda bilmiyorsunuz,bir budistin ,shizm,caynizm daha yüzlerce mabedin bir islam ülkesinde açılmayacağını yani onları putperest oldukları için ya dine dönecekler yada öldürülecekler
bunu da bilmiyorsun,müslüman bir kadının hristiyanlığı bir erkekle evlenemeyeceğini vel hasır yazıyorsunuz ama bilmiyerek
selamla
Kişisel önyargılarını dinsel inanç gibi sunan bu zeka özürlü size kalp nakli için gelmiş olsaydı ve siz de elimizde sadece karşı cinsin kalbi var deseydiniz eminim önyargılarını darmaduman eder, sözde inançlarını buhar eder hem bıçağınızı hem elinizi öper ameliyat masasına yatardı.
Edeb-i Şiirsel
'' keşke yaşasaydı da, soyu sopu belirsiz birinin kalbini taşışaydı,,
tşk'ler hoşgeldiniz