Masal Masal Matitas
Masal Masal Matitas
"Sevgili SNKY Adına"
("Onun Masalı İnancının En Büyük Parçasıdır." )
Siz yıldızları söner mi sanırsınız ?
Hayır.
Onlar sadece yanıp, söner.
Ben de söner sanırdım, oysa adı üstünde "yıldız". Hiç söner mi ?
Eğer yıldızlar sönseydi, umutlarda sönerdi.
Bazen mevsimini şaşırmış bir bulut gelir aniden önlerine, bazen de yolunu şaşırmış nemli bir bulut. Sonra ay doğar yeniden ve yeniden bıraktıkları yerden devam ederler yıldızlar masal masal matitaslarına.
Önce en güzel yıldızlardan taç yapılır.
Sonra bulutlardan gelinlik.
Ay kıskanır.
Salıncak olur.
ve ben Rapunzel olur. Otururum tahtıma, kervetime.
Mutluluk perileri gelir ellerinde bir sepet firketeyle ve upuzuuuun saçlarıma yıldızlardan yapılmış taç’ ı takıp gülümser, giderler.
Mutluyum.
Masal devam ediyor kaldığı yerden.
Yıldızlar var saçlarımda mutluyum.
Yağmur bulutlarını kendi ellerimle itiyorum artık. Gökyüzü ışıl ışıl her gece.
Bir yanıp, bir de sönüyorlar kaldığı yerden.
Mutluyum.
Öyle mutluyum ki, bir koşu da gelip seni bile kuleden çekip çıkarabilirim inan.
İnan bana ikiz kardeşim Rapunzel!...
SNKY
Sen mutlu oldukça bizlerde Mutluyuz Seçil,eminim Rapunzel de.
Sevgimle.
YORUMLAR
Masalları masal yapan sevgidir.Ve sevginin gücünün ne denli büyük olduğunu anlatır kahramanları.İyilerin mutlaka kazanacağını bilririz.Çünkü hak ve haklıdan daha güçlüsü yoktur ve sevgi en haklı olandır masalımızda.Masalımızın devam etmesi bunun farkında olmakla doğrudan alakalı bir durum.Ayrıca masallar bana göre çocuklardan ziyade bizlere lazım değil mi?Onlar zaten masaldalar:) Devam etsin sevgili Seçil,masal hep devam etsin İnşallah.Sevdikçe ve çocuk kalabildikçe...Kutlarım candan...
(( Seçil Nimet ))
BU güzel yoruma teşekkürler...
Masal hep, hep devam etsin inşaallah...:)
(( Seçil Nimet ))
Kııııııskananlar çatlasın...
Kıskananlart çatlasın... :)
Hayata bağlanmak için nefes almak da yeter bazen
işte Seçil' in dediği gibi.
ve sen Davim, ne güzel, ne şiir şiir bir yazı olmuş. Ne büyük bir hoşluk bu.
Tebrikler çok çok her ikinize, umut dallarınızda hep şen kuşlar kahkahalar atsın e mi?
(( Seçil Nimet ))
Güzelliğim yazı da benim ama sayfama videoyu ekleyemedim Davidof açtı bana sayfasını...
Beğenine teşekkürler... :)
Siz yıldızları söner mi sanırsınız ?
Hayır.
Onlar sadece yanıp, söner.
ne kadar güzeldi.....sanki okurken, izlerken peri tozları uçuştu...etrafımda... ışıl ışıl yıldızlarla birlikte..."ne güzelsiniz".....kutlarım iki dostu....hayat güzel dostluklarla ....anlamlı....kutlarım sevgimle....hep...
(( Seçil Nimet ))
Ben dünkü karalamalardan çok etkilendim, o karalamayı okurkende benim üzerime peri tozları dökülmüştü...
Hep ama hep güzelliklerde buluşmak ne güzel değil mi?
Sevgimle... :)
Masallar gerçeklerin nazlı parçasıdır...
Sen yaşam öykünle ve inancına sardığın yaşama sevincinle bunu en iyi ispat edenlerdensisin Seçil...
Önce Hayırlı Şifa sonra da başarılar diliyorum...
Sayfasını paylaşan martılarımın anaç yansımasına da vefalı davranışından dolayı ayrıca teşekkürler...
Sevgimle...
(( Seçil Nimet ))
Bu masal aslında çok uzun Mehtap ama kısa haliyle anlatayım dedim...
Videoyu izlemeden geçme sakın...
Şifa dileklerin hepimiz için olsun tabiki benim içinde başarıya gelince tek istediğim vefalı bir evlat olmayı ve iyi bir anne olmayı başabilmek...
Teşekkürler...
Mehtap ALTAN
aslında o video senindeğil...
o video kansere yakalanan ve kanserle savaşanların yaşama tutunacak dalları uzatan rota bence!...
sevgiler...
Mehtap ALTAN
aslında o video senin değil...
o video kansere yakalanan ve kanserle savaşanların yaşama tutunacak dalları uzatan rotası bence!...
ve evrensel bir dille tek ses olabileceklerin videosudur bu paylaşımın...
sevgiler...
(( Seçil Nimet ))
ADAŞIM...
Sevgimle, videoyu birkaç kez izle lütfen, lütfennnn...
Sevgimle...
Bizim masalımız inancımızın en büyük parçasıdır unutma !
:)
Vertigo
izledim bile kaç kere,çok severek : )
"Bizim masalımız inancımızın en büyük parçasıdır unutma !"
hatırlatmış olman ne iyi geldi bi' bilsen : )
unutur gibi olduğumda hep aklımdasın artık : )
severek : ) her zaman...
Benim masalım inancımın en büyük parçasıdır !
Bu satırı yazarken bile bu kadar mühim olduğunu anlamamıştım biliyor musunuz?
Şimdi görüyorum ve anlıyorum ki bu satıra roman bile yazabilirim...
Yorumlayan ve okuyan, bir parça olsun umut alan herkese sevgimle... :)
Davidoff
Bazen de kendi ellerinle toplar, taç yaparsın saçlarına...
.
En güzel masallar:
İnsanların kendi kendisine anlatıp, yine kendi kendisine dinletebildiği masallardır. Çünkü masalın içinde olmayan biri, masalın ne demek olduğunu asla anlamaz.
Masal, onun için nasalısa; MASAL MASAL MATİTAS olup kalacaktır. Birgün kötü cadı kolundan tutup içine çekmediği sürece.
Davidoff
Oysa yaşamın sonsuzluğunu algılayabilmek için bile yeterli değil bir insan ömrü.
(( Seçil Nimet ))
Maalesef hayatın güzelliğini zorlukları birebir yaşamış insanlar daha rahat anlıyor Davidof...
Sevgisizliğin gereksiz, kötülüğün acımasız bir davranış olduğunu ve kalp kırmanın en büyük kötülük olduğunu anlamaları zor oluyor insanların yaşamadan bu tarz zorlukları...
Evvelinde anlayanlara ne mutlu !
Selamlar olsun bize yaşama ilhamı veren kaleme, bulutları sevinciyle, umuduyla dağıtıp yıldızları görmemizi sağlayan sözcüklere selamlar olsun.
Hala ölmediysek, buradayız demek. Güneşin, yağmurların, çiçeklerin, çocukların ve acılarımızdan artırdığımız tüm gülüşlerimizin ortasında...
Hala ölmediysek, sevdiklerimiz adına, sonsuza kadar yaşatmak istediklerimiz adına, bir kez daha tutunacağız hayata. Onlar için sonsuza kadar bunu denemeye değer.
Geçmişin, kötü günlerin izini sürmek yerine, sevdiklerimizde güzel izler bırakmak için, bir kez daha yaşamak diyorum ben. Her şeye rağmen...
Olur ki içimde bir gece kaybolur umut. Olur ki yıldızlarım kapanır bulutlarla. Olur ki yapayalnız kalırım, kaybolurum acılarımın içinde. Rapunzelin saçlarına tutunup göğe çekerim kendimi, umuda, ışıl ışıl yıldızlara...
Yıldızınız hiç sönmesin Seçil Hanım, Rapunzel değil, benim masal kahramanım sizsiniz.
kıyıdaki adam tarafından 4/28/2012 12:17:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
Davidoff
"Saç dediğin ne ki; çorba kasesinde çıkıp, kaseyle beraber çöpe giden pis bir kıl sadece."
Desteğiniz için sağolun.
(( Seçil Nimet ))
Kıyıdaki adam...
Yorumunuz gözlerimi doldurdu...
İçtenlikle yazılmış birkaç satırın böylesine beğenilmesi mutlu etti beni...
Teşekkürler, sevgimle...
(( Seçil Nimet ))
yine duygulandim, olmasın ama en umutsuz anınızda elinizden tutması dileğiyle bu acemi lakin acıda ustalıgımın eseri satırlarımın...
kıyıdaki adam, yazın artık....
Saçlarının uzunluğu geceye düşüyor Rapunzel
Gece Uzuyor...
Yüreğinize sağlık SNKY
Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah...
Not: Küçük Dost:)
(( Seçil Nimet ))
Bak küçük dostum videonun oluşmasında aldığım desteği unutacak değilim...Pek başarılı olamadım ama bir ilkti ve ben beğendim amatör ruhum sayesinde...
Teşekkürler... :)
Davidoff
Emin ol, biz hepinizi okumayı çok seviyoruz.
Teşekkürlerimizle.
Kaleminizin gücünü nesirde de hissetmek güzeldi...Ama öylesi güzel bir kaleminiz var ki, bu yazınızda da biraz şiirsellik, biraz masalsılık, biraz da gerçeklik buluşmuş...çok güzeldi, ama en güzeli vefanızdı...vefalı yüreğinizi ve kaleminizi kutlarken, size bu harika yazıyı yazdıran arkadaşınızı da unutmamak lazım...her ikinizin dostluğu da, kalemi de daim olsun...sevgimle...
(( Seçil Nimet ))
Yazı benim ama video eklemekteki başarısızlığım yüzünden sevgili Davidof'a rica ettim sayfasını açtı bana...
Teşekkürler bu güzel yorumunuza ama videoyu mutlaka izleyin...
Sevgiler...
Sev_tap
Sev_tap
Davidoff
Seçil arkadaşımızın güzel anısına sayfamı açmaktan, ayrıca onun sayfamı seçmesinden ben de mutluyum.
Sizede Teşekkür ederim Sevgili Sev_tap.
Önce en güzel yıldızlardan taç yapılır.
Sonra bulutlardan gelinlik.
Ay kıskanır.
Salıncak olur.
ve ben Rapunzel olur. Otururum tahtıma, kervetime.
çok güzel arkadaşım ellerine sağlık
sevgiler
Davidoff
Sevgilerimizle (bu defâ :)
Sitede yaşanan bu ilke sebep olanların dostluğu alkışa değer...Değer de bir yazı ayrıca...tebrikler müellife...selamlar
(( Seçil Nimet ))
Neden inat ettiysem yayınlamaya bilemedim vallahi...
Ama sevgili Davidof açtı sayfasınıda gönlünü de Allahtan ki... :)
Beğendiğinize sevindim...
Teşekkürler...
Erzurumlu Selim
AYSE 09
ne güzel duygudur
izledim sevgimle daima mutluluğa
Evet Tete...
Biliyor musun, ilk kez kendi sayfamda başka birisine yorum yazıyorum.
Sen hiç üşüdün mü yaz güneşinde Tete, küçük bir serçe yavrusunun pencerenin kenarına konduğunu görünce mesela... üşüdün mü ? Sahi şimdi diyeceksin ki,
- onun adı üşümek değil, ürpermek.
Neden sen beni hep haksız çıkarmaya uğraşırsız bi anlasam...
Bi anlasam Tete.
.
Davidoff
http://www.youtube.com/watch?v=t_GNj3EG228
Kanserle Yaşamak... Seçil Nimet Kandemir Tarafından hazırlanmıştır. Hep berberaber izleyelim.
(( Seçil Nimet ))
Ah Tete anlasaydım biraz teknolociden olmaz mıydı?
Ama olsun Tete böylede güzel oldu... :)
Teşekkürler güzel kadın...
Davidoff
Mesela ben berberaber yerine beraber yazsam,
Seçil, teknoloci yerine teknoloji yazsa.
ama biliyorum ki sen şimdi diyeceksin ki;
- Sen beni kör diye kurgulamadın mı, ee ne yazdığınızı nassı görcem kızım. Yazarken dikkât etçektiniz :(
(( Seçil Nimet ))
İyi de Tete teknolci işin komik tarafıydı yaaaaa... :)
Davidoff
Biraz kızılderili dili öğrenmen gerek, biraz mors alfabesi.
Tete huysuzdur. Allah muhafaza Nuh dedimi iş bitti. Şimdi diyecek ki,
- bu teknoloci ne ?
İşin yoksa hadi tarifini çıkar.
(( Seçil Nimet ))
Bak şimdi !
Tete beni yanlış anlıycek desene Candy...
Bundan sonra sana Candy dicem yaaaaa...
Şeker kız CANDY...
Antony'de yanında zaten... :)
Tete ye söyle anlamak isterse anlar beni... :D
Hayat dostluklarla can bulur yeşerir.İki muhteşem yürekli kardeşime tebriklerim gönülden,
Saygı sevgilerimle,
(( Seçil Nimet ))
Serhat Bey çok çok teşekkürler...
Saygımla...
(( Seçil Nimet ))
Bana yardım etti ve sayfasını açtı O'na teşekkür et... :)
Davidoff
Sonra ismini vermek istemediğim Değerli Doktorlarına.
Sevgiyle Mehtap Hümeyragül.
Mehtap Yıldız
yalnızca külüne külüne değil
sayfasına da muhtaçlık olurmuştu..(:
aslında ne hoş olmuş...sen ara sıra sayfanda bir şeyleri kat karıştır
böyle güzeldaş
manidar olur...(:sevgiler her iki güzelliğie
kalbimce
Mehtap Yıldız
sevgili seçilin hayat ile her daim barışık olması ve hep güler yüzlübu hali gerçekten dikkat çekiyor ve takdire şayan.
sanırım bu en etkili ilaç oluyor tedavilerinde.
ve örnekte olmalı her daim.......hep gülsün yüzün/m/üz inş..
Rabbime emanetle
sevgiler güzel kadınlar
(( Seçil Nimet ))
Yorumlarımız kadar güzel olsun hayatımız...
Amaç umutsuzlara umudun yolunu göstermek Sevgili Mehtap... :)
En güneşsiz vakitlerim ol.Kısılmasın bir an bile gözlerim ama kamaşsın...
Sonra rüzgarın hırpaladığı avuçlarımın gösterişsiz bir sırrı ol. Aniden dokunuyormuş gibi yap ama ben aralamadan kelimesiz bırakma... Çünkü ben Rapunzel ile büyüdüm:)
Tebrikler, doğal ve rahat bir söyleyişle büyüleyici bir anlatıma ulaşmışsınız.
(( Seçil Nimet ))
Teşekkürler...
Bu yazıda ev sahibesi iki tane ne yapalım...
Davidoff
Olmadı gitti.
(( Seçil Nimet ))
Du ben bi toplanıym da geliym o zaman Davidofcum... :)
Umut Kaygısız
Davidoff
Davidoff
Davidoff
Teşekkürlerimle çok çok.
reyya
(( Seçil Nimet ))
reyya
Davidoff
Aradan çekilmek pek hoşuma gitmiyor :(
(( Seçil Nimet ))
Sen sadece nasıl birşey kare istediğini söyle doğa mı, kurgu mu ?
Teşekkürler beğenine Sinem... :)
O qué
Adı fark etmez, kuşların olduğu bir fotoğraf olabilir mesela çok mutlu olurdum buna:)
Davidoff senin sayfandayız zaten, aradan çekilmek?
olur mu hiç.
Ev sahibisin sen :)
(( Seçil Nimet ))
Sinemcim mailini bana mesaj olarak atabilirsin sana bir kaç kuş foroğrafı göndereyim...
Ama melekleri seviyorsan mutlaka melek te göndereyim çünkü kurgulayıp çektim onları... :)
(( Seçil Nimet ))
Gönderdim mailine...
Umarım bepğenirsin...
Valla bu arada senin yazılarına eşlik etmesi çektiğim karelerin hoş bence... :)
Şuan mutluyum...
Teşekkürler ricamı kırmadığın için...
Ama herkes videoyu açıp izlemeli...
Sevgimle...
O qué
Çok çok beğendim !
Tebriklerr
YağMuRun İzİ
(( Seçil Nimet ))
Tüfengini de al gel ...
Yok yok kebab getir sen gelirken... :)