Herkes evlere
O değil de;
’3 yıldır boş oturuyorum, 4 bin 295 lira maaş alıyorum” diyen Tokat Belediye Başkan Yardımcısı Sefer Bayın, başkan ve belediye hakkında suç duyurusunda bulundu.’
Enteresan bir haber. ’Çok çalıştırılıyorum’ değil de ’Boş oturuyorum’ şikayeti... Birilerinin bunu yapması gerekiyordu.
Umarım herkes için gereken yapılır...
O değil de;
’F1 hızında vurgun!
Dünyayı şaşkına çeviren Türk Boğaziçi Üniversitesi Matematik Bölümü mezunu 37 yaşındaki Deniz Birsel E., önce İngiltere’de sonra İstanbul’da fon şirketi kurarak, aralarında ünlü isimlerin de bulunduğu yatırımcılardan yüksek kar vaadiyle yaklaşık 60 milyon TL para topladı ve sırra kadem bastı.’
Çok zekî bir millet olduğumuz tartışılmaz. Zekamızı nerelerde kullanıyoruz işte bu tartım tartım tartışılabilir...
O değil de;
Sapık bir spor öğretmeni öğrencilerini tacizden tutuklanmış. Karısının olaya tepkisi tam çerçevelik...
’Benim kocam yapmaz öle şey’
O değil de;
’Kolombiyalı Didier Montalvo(6)’un nadir rastlanan “Dev konjenital melanositik nevüs” hastalığı, normal bir çocukluk geçirmesini engelliyordu. Montalvo’nun hastalığının kansere dönme ihtimalini bilen aile ise, tedavi parasını bir türlü denkleştiremedi. Didier’in sağlık durumunu “şeytanın dokunması” gibi batıl inançlarla yorumlayan köylüler de aileyle kısa sürede ilişkilerini kesti. İngiliz Cerrah Neil Bulstrode, talihsiz ailenin hikayesini duyduktan sonra Kolombiya’ya giderek çocuğun tedavisini üstlendi.’(Kaynak: Milliyet)
Cehalet ne kötü şey... Doktorun özverisini de alkışlamak gerekiyor...
O değil de;
Bu kadar dedikodu yeter. Hadi dağılın, herkes evlere...
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Tokat Belediye başkanını ve İngiliz Cerrahı alnından öptüm.
Spor öğretmeninin karısına gelince: O kadını kınamak için esefi çağırdım ama hemen içeri almadım. Çünkü eğer o spor öğretmeni evde karısına dokunmayan bir insansa kadının dil sürçmş ve '' Benim kocam öyle şeyler yapamaz '' diyeceğine ''Yapmaz '' demiş olabilir. Konuyu derinlemesine irdelemek ( bu kelimeye ben gıcık oluyorum ) lazım.
Selam ve sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
Hanımefendi Tokat belediye başkan yardımcısı ile ilgili haberleri ben de şaşırarak takibettim.Belediye başkanından henüz bir net açıklamanın olmayışı ilginç.İşin içinden nasıl bir Çapanoğlu çıkacağı merak konusu...
O değil de doktor " insanlık ölmedi ya " demiş bravo.
O değil de öğretmenin hanımı ya saf ya çaresiz ?
Güzel konulardı tebrik eder saygılar sunarım.
Esma KAHRAMAN
:)))))))))))) öğretmenin hanımı... ya ona sölicek söz bulamadım...
:))) sevgilerimle Sayın Yazarım.
Biz ucuza boş oturuyormuşuz!
Boş oturma ücretime zam istiyeyim bari.
Selam ve saygılarımla.
Esma KAHRAMAN
:) çok para bize gelmez. sevgilerimle.
Türev, integral, polinomlar, fonksiyonlar... Yok yok şimdi tekrar düşündüm de dünyayı verseler bir daha uğraşamam onlarla, hiç almazdı kafam zaten. Azıcık aşım kaygısız başım.
Esma KAHRAMAN
Size bir sır vereyim mi : Vallahi benim hanım da, beni en kötü pozisyonda gözleriyle görse inanmaz , '' Benim adam öyle şeyler yapmaz !'' der.
O değil de ; benden sapık olmaz mı gerçekten ?
Esma KAHRAMAN
Fikret TEZEL
O değil de ; gerçekten hak ettim mi bunu ben ?