tanımlama
Barışçıl Soğukkanlı
istekleri: hiç çatışma yaşamamak, huzuru korumak için her fedakarlığa katlanmak.
duygusal ihtiyaçları: saygı duyusu, değer verildiğini hissetme, anlayış duygusal destek.
en güçlü yönleri: dengelidir. ince bir espri duygusu vardır ve kişiliğinden genelde hoşlanır.
en zayıf yönleri: kararsızdır, coşkusu ve enerjisi yetersizdir. açıkça görünene kusurları yoktur. gizli bir demirden iradeye sahiptir.
bunalıma girdiği zaman: hayat çelişkilerle dolu olur.
korktuğu şeyler : büyük bir kişisel sorunla uğraşmak, büyük değişiklikler yapmak zorunda kalmak.
hoşlandığı insan tipi: güçlü yönlerini kabul edecek, ihmal etmeyecek ve saygı gösterecek insanlar.
hoşlanmadığı insan tipi: fazla hırslı, çok gürültücü ve ondan çok şey bekleyen insanlar.
değerli yanları: iş birliği yapar, sakinleştirici bir etkisi vardır. huzuru sağlar, çekişen kişiler arasında arabuluculuk yapar ve sorunları objektif olarak çözer.
lider olarak: sakin ve kendisine hakimdir. ani karar vermez. herkes tarafından sevilir ve zararsızdır. sorun çıkarmaz fakat sık sık yeni parlak fikirlerle de ortaya çıkmaz.
strese tepkileri: kaçar, televizyon seyreder, yemek yer, yaşama uyum sağlayamaz.
bilinen özellikleri: sakin yaklaşım, rahat duruş, mümkün olan her an oturma ya da uzanma.
hakkaten dooru