- 761 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOCUK BAYRAMI
Artık geleneksel hale gelen 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramlarında makamların çocuklara teslimi bu yıl da gerçekleştirildi.
BDP Diyarbakır İl Başkanı Zübeyde Zümrüt sözde makamını, Kod adı Evindar olan ve çocuk olduğunu iddia eden terörist kıyafetli bir şahısa bıraktı. Eline tutuşturdukları not muhtemelen acele ile hazırlanmış olmalı ki kâğıttaki yazısının ana teması olan sözde ana dilleri vurgusunu yalanlarcasına TÜRKÇE idi.
Eline tutuşturulan kâğıdı, üzerindeki terörist kıyafetine rağmen barış mesajları vererek bozuk Türkçenle okuyup hani diyorsun ya;
‘’Bugün 23 Nisan sözde çocuk bayramı ama bize haramdır’’ diye.
Önce ders, sonra cevap vereceğim sana sayın sözde başkan.
Dersimiz: Türkçe
Konu : Cümlede Anlam, Kelime Bilgisi.
Soru: 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı zincirleme isim tamlamasındaki Çocuk kelimesini cümledeki anlamı bakımından irdeleyiniz.
Cevap : ‘‘23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’’ zincirleme isim tamlamasındaki ‘‘ÇOCUK’’ ibaresi;
• Halk otobüsüne molotof atmayan,
• Polis panzeri taşlamayan,
• Ağzını-yüzünü sümüklü mendil ile kapatıp yollara barikat kurup lastik yakmayan,
• Dükkânların camını-çerçevesini indirmeyen,
• Bu devletin her türlü imkânından fazlası ile yararlanıp, her fırsatta kavga-dövüş çıkarmayan gerçek çocukları kastetmektedir.
Evet, yukarıda saydığım nitelikleri barındırıyorsan sayın başkan;
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı sana ve senin gibi düşünenlere HARAMDIR, ZEHİRDİR, ZIKKIMDIR ve daha da ileri gitme cüretini gösterirseniz, KANdır.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramınız Kutlu Olsun…
Barış KAYA
24 Nisan 2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.