- 1317 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Kalbin Eşiğinde -3-
Bir Kalbin Eşiğinde -3-
Nedendir bilinmez. Bazen insan içindeki hücresine çekilip tüm kabuğunu kırılmayacak şekilde örmek istiyor. Sıcak bir nefes bile istemez kendininkinden başka. Bir türlü ulaşılmak istemez. Uzunca ızdıraplı bir yoldan gelmiştir. Doyuncaya kadar sessizliğiyle baş başa kalmak istemek ne büyük mutluluktur kimine göre…
Şimdi kalkıp bir yola vurup başını, yol boyu ışıkları saymak var, çizgileri izlemek var, önündeki kamyonun altına girip çarpıp kaybolmakta var. Günün ağarmasını beklersin, yolun dışında olanları görmek için. Ağaçları, kuşları, bahçeleri, tarlaları, köyleri, ilçeleri, şehirleri… Bir yerden başlayıp hiç bilmediğin, gitmeyi bile hayal etmediğin farklı şehirlerde, tanımadığın bilmediğin kişiler arasında yepyeni bir hayata başlarsın. Uzanıp Salacak’tan bir akşam vakti sevgilin kolunda yürümeyi hayal edersin… Sevgilinden de uzakta, sevdiklerinden de, isteklerinden, hayallerinden, rüyâlarının bile uzağındasındır…
Üşür müsün, yanar mısın, kaçar mısın, korkar mısın, ağlar mısın, güler misin… Kim bilir belki de hiç dönmeyeceğin bir yolun başlangıcındasındır…
Tek başına yol almak, yemek yemek, çalışmak, gezmek, ağlamak, uyumak, nefes almak neyse de... Tek başına gülmek insanı bir an’da deli yapabiliyor...
Tek başına gülenlerin şansına erişmek için, insanın kendini sevmesi, çokça saygı duyması, dik durabilmesi, güçlü görünmesi gerek. Yoksa o gülmenin hesabını sizden sormak için etrafta gözünü açan, dişini bileyen, kalbini körelten, elini uzatan, ezmeye çalışan çokça çakal var.
Gülmek mi? Herkesin başaramadığı koskoca bir sınavdır bu hayatta!
banukalyoncu
Fotoğraf: Bade Kalyoncu
YORUMLAR
oysa ne büyük bir keyiftir tek başıma, kendi kendime gülmek bana ...:)
insanların ne oldu acaba ya da neden gülüyor ki bu hatun kişi diye şaşkın bakışlarını izlemek ve onların düşüncelerini okumak ne büyük keyiftir bana...
kimse giremez iç dünyamla benim arama ... bu yüzdendir ki ben sık sık gülümserim tek başıma :)...
güç ister diyorsun, evet doğru ve de zor... ama bir aldın mı o gücü eline keyfine doyum olmuyor...
önceleri çok düşünüyorsun, kim ne der diye...ama bir an geliyor ya sen büyüyorsun ya da acıların sana verdiği tecrübe ve olgunluk üstün geliyor ve satmışım anasını diğer herkesin diyebiliyorsun...:)
demem o ki kuzum; hayata ve iç dünyana daima gülümse ve diğer herşeyi ve herkesi boşver...
kucaklıyorum seni yine kocaman bir gülümsemeyle...:)