YORUMLAR
Sevgili Dost
Yaza yaza 96. Bölüme gelmişsin ve '' macera daha yeni başlıyor '' diyorsun. Hızına, enerjine ve azmine hayran olmamak mümkün değil.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
Sayın Hocam,
Ucundan kurtuldu garibim. Fakat hayatın gerçekleri içinde, o kadar iftira ve haksızlık var ki, insan şaşkına dönüyor. Biraz argo, yazıya daha da güzellik katmış,çok beğendim.
Elinize sağlık , Hocam.
Kemnur
bu bölümü gülerek okudum çok güzel olmuş ve komik tebrikler Allah böyle kadınlardan herkesi korusun
saygılar
Kemnur
Kemnur
Kemal Bey, bu seriniz çok güzel. Her zaman okumaya vakit bulamasam da okuduğum zamanlar yüzümdeki tebessüm öyle büyüyor ki, sonrasında kahkahalara dönüşüyor. Anımsadığıma göre bu seri tiyatro olarak oynanacakmış. Canlı canlı izlemek belki bir gün kısmet olur.
Tebrikler, saygılar...
Kemnur
Kurtuldumu acaba? Cemile ya cemile zavallıcık nolacak,? onun öğretmenlerinden dalevereci dilaverde devreye girecek sanırım ve bizim paşazade hapisteki edindiği bilgiyle dolandırıcılıga soyunacak. Hemde yasal gibi olan bir Dolandırıcılık..azıcık kimya bilgisi ve yeterli dolandırıcı tecrübesi sayesin de.. Atın ölümü arpadan olsun misali......:)) değil mi Kemal bey?
takipçiyimmmm daima... Saygılarımla.
Bencede "OH BE ! " sonunda cezaevinden çıktıya paşazade.
Şimdi dışarıda neler bekliyor paşazade yi beklemekten başka çare yok.
Bu arada önceki diziyide okudum.Küçük dolandırıcıların ceza evinde oluşu ve büyük dolandırıcıların saygınlıkla dışarıda gezişlerini anlatan bölümler güzeldi.
Her zaman ki gibi harika bir yazı okudum. Ellerine sağlık... Abim saygılarımla...Esenkal...