- 361 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Minimalize Edimler 3
-Kriminal Sözleşme
Bir Kent tahayyül edin; minik bir iklime, mavi gövdesi kadar sokulgan… Bazı yağmurlara geçirgen- bazı’ olmayanlara örtük ve istifli.. Tabiatın doğal ritmini içinde saklayan her yağmur damlası için samimi ve alıngan: İrreel çözümlemeler için bahis malzemesi/ sus’u kafa kağıdı benimsemiş el yordamı.. Bakar ve belki de görür –görüyordur- kelimelere libas giydirmeyi dener ve… Minimal tecrübelerin yekunu kadardır temaşâsı. Algıda seçici olmanın konforunu yaşar/yaşatmayı da deniyordur /ceberrut olmak için bir ‘sığ olmayan’.
Bir Kent tahayyül edin; ritmini düzenine hapsetmiş. Katlı ve serili ve selim olma tasası ile gergin.. Kurban edildiği sürece kurban etmeye yeltenmez; diğeri için iklim besler/Tanrı’yı duyumsayışı namına bir gösteridir bu. Canı için sıkıntı türetir durur: dönüşleri sarmallarına_sarmalayışları adedince…
Mabedleri için flû bir sahip.. Lakin onlar için ritm besteleyerek sayısız ayinin içinden geçmeyi başarmış ve ardını ta’yine koyulmuş dokunsal bir teori öznesi.
Bir Kent tahayyül edin; doyumları yığınlayıp rafa kaldıran… İklim kuşağının nemi dibine kadar işlemiş ve delmiştir (onu); baştan ayağa süzgün ve yalın. Tam bu nedenle, kırgınlığı o ve diğerleri için sahici. Ve yine , iklimi gökkuşağı bahşeder de,konuşkanlığına neseb bulur_teori cennetinden.
Bir Kent tahayyül edin: Kıvrımlı hatlara adanmış bir müptelâ / bazı latîfler’i haz ile özdeş kılmanın yeni formlarına sahip.
Kısır bir döngünün sınırına dev adımları kadar uzak bilir kendini_ belki. Yada bilmeli: deneyimlerini borçlu olduğu şey’i. Cüretkâr tereddütler içinde cüretini yitirmeli. Ve en önemlisi, failliğin izindeyken fiil olmaya son vermeli..Meçhulünü edininceye kadar.
Bir Kent tahayyül edin; bir Camel’in soluğunu tanımlamada sonsuz tekrarlı ve çabalı. Bir Kent tahayyül edin; kriminal bir özne için taahhüt ummakta: Camel’ için/ Camel’siz.
11.06.26
Bir boheme atfen..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.