- 1120 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
***Asvalt İbnesİ****
Ne kadar oldu Sevgilim olmayali_??
Kaç şiir yazdim lugatlarimin yetiği, ayriliğin benliğini bilirim. Ben özlemlerin en ıcten yaşarim,Şimdi karşima gecmiş Aşktan Sevgiden bahsediyorsun, sen hangi İnsan evladisin ki bana bunlardan bahsediyorsun..Sen gordun mu hiç ailesi pasina yillari pasina birini bir saat olsun gore bilmek için Yirmi saat yol gideni_??Sen gore bilirmisin..Peki..işte seen bi Erkek olarak yapamiyorsan bana insanliktan bahsetme asktan sevgiden bahsetme..Senın tanıdıgın gibi üç beş giyime,Cebindeki tomar dolusu paraya bakmaz benım yüregim..Tpin olmali..Salon insani olmalisin benim avuclarima koyabilecegin kocaman yuregin olmali varmi bunlar sende_??Altında kı arabanin fiyakasiyla gelme bana..Erkek olmayi öğrende gel ben erkegim diyenin kelimelerimin karşisinda suskun olduğunu kac kere gordum..Kaç kurus senin benliğin ki..Söylede fiyattan bahsedelim fiyatini bicip ordan yolla cikalim senin hava diye yaptiklarinş biz cocukken evcilik hayallimizdi hayaller gercekten daha güzeldir..Belki etiketi olmaz hayalleri kurar kurar sonrada teker teker suya atardik ,bazen ıslanırdı yanaklarımız ama etıkete siğdırmazdik kendimizi anlayacağin senden sevgili olmaz olsa olsa asvalt ibnesi olursun..
YORUMLAR
çok güzel bir yazı o yazdığın 20 saat yol olmasada 8 saat yoldan gelipte sadece bir kaç saat beni görmeye gelen bir erkek tanıdım ve şuanda 26 yıllık kocam olur
güzel bir yazı yüreğinize sağlık
saygılar
@ŞK_M£L£Ğİ
@ŞK_M£L£Ğİ
Hahhaha okurken hem güldüm hem eğlendim hemde düşündüm,güzel bir vurgu yapmışsınız lakin sonlara doğru hedefe fazla yıpratıcı atış yapmışsınız;ama bir şey diyemem hakediyordur yazmışsınızdır...
Masum,gerçek,tatlı sevginiz daimi olsun değerini anlayacak,karşılığında içten sevebilecek birisi çıkmasa da hayatınızda.
Yalnızlık size gülümsemişse ne gerek var eşe dosta,hele de sevgiliye,
Yalnızlığın sukunetinden gelmiştir her şey,
Dünya sevgi,huzur,hüzün,insanlar...
Yeter ki sen isteyesin sana tebessüm sunan tüm kapılarını açan gerçek aşkı sunan yalnızlıktan...
(Bazen diyorum insanları sevmeye değmiyor neden seviyorum;ama kalbim izin vermiyor nefrete sevmeye devam ediyor uçsuz bucaksız evrendeki tüm varlıkları,kucaklıyor sımsıkı ve ısıtıyor tüm aşkıyla...)
@ŞK_M£L£Ğİ
rıhtımdakigemi
Kusura bakma demişsin,ben kusur göremedim,gerçek var orada nerede kusur,olsa olsa bizden uzaklarda bu satırların dışarısında kendisini affetmesini bekliyordur.Bir meleğin kanatlarına tutunmak istiyordur af dilenip tövbe edip,iyiliğe yol almak üzere....
(Gerçeğe karşı boynum kıldan incedir yeter ki,kalemler susmasın konuşsun,yazsın çekinmesin korkmasın devletten düşmandan özgürlük kanatlarını vermesin kimseye hiç bir şartta..)
Saygılarımla
Gönlünüzdeki meleğe iyi bakın sevgisi eksik olursa kıyar canına;
Severseniz canına can katarsınız,bir ömür yaşarsınız...
bazan aşk kısacık birkaç an içinde kocaman yaşanır....kirlenmeden aşk olarak kalır , sonsuza kadar da olması gereken yerde kalır.bence kirletilince aşk , asvalta düşer aşık!! net anlatımınıza saygılarımla.