- 585 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
hangisi iyi insan?
İNSANLAR DÜNYA’YA ALLAH’A KULLUK ETMEK İÇİN GÖNDERİLMİŞTİRLER......FAKAT İNSANLARIN KİMİ İYİ KUL KİMİ KÖTÜ KULDUR KİMİSİNİN İSE HİÇ KULLUKTAN HABERİ YOKTUR.
TABİKİDE KİMİN İYİ KİMİN KÖTÜ KUL OLDUĞUNU BELİRLEMEK BİZ İNSANLARIN GÖREVİ DEĞİLDİR ZATENDE BİZLERE DÜŞMEZ... BU İŞ SONSUZLUĞUN SAHİBİ ALLAH’IN İŞİDİR.
DİNİMİZ ALLAH’A KARŞI GÖREVLERİNİ YERİNE GETİRENİ, İBADET YAPANI VE EN ÖNEMLİSİDE İNSANLARA SAYGI GÖSTERENİ İNSANLARA DEĞER VERENİ İNSANLARLA KARDEŞLİK İÇİNDE YAŞAYANI
"İYİ KUL" OLARAK TANIMLAR. TAMAM BÜTÜN BUNLARI YAPANLAR İYİ KULDUR FAKAT YAPMAYANLAR...?
ÖRNEĞİN TOPLUM İÇİNDE İYİ İNSAN OLARAK GÖRÜNÜP TOPLUMUN ARKASINDAN NİCE İŞLER ÇEVİRENLER.BU TİP İNSANCIKLAR TOPLUMDA İYİDİRLER AMA AHİRETTE NASIL BİR "KUL" OLURLAR BİLEMEM. VEYA NASIL "KÜL" OLURLAR BİLEMEM.... .
MESALA ÇOK ZENGİN ÇOK ÜST RÜTBELERE SAHİP BİR ÇOK İNSAN VAR ÇEVREMİZDE...BU İNSANLARIN HEPSİ "İYİ"Mİ SİZCE? TABİKİ DEĞİL. AMA MAĞLESEF Kİ BİZİM TOPLUMUMUZ BÖYLE İNSANLARIN HEPSİNE İYİ NOT VERİP İNSANLIK SINAVINDAN GEÇİRİYORLAR.
MESELA BİR RÜTME SAHİBİNİN BİR TOPLUMDAKİ SAYGISIYLA BİR DİLENCİNİN TOPLUMDAKİ SAYGISI BİRMİDİR? AMACIM DİLENCİLERİ KARALAMAK DEĞİL(DİLENCİ GİBİ OLUP PARA İÇİNDE YÜZENLER HARİÇ)
BİR ÖRNEK DAHA BİR ŞİRKETİN MÜDÜRÜ HER TÜRLÜ PİS İŞLERDE PARMAĞI VAR BİRDE AYNI O ŞİRKETTE ÇALIŞAN BİR ÇAYCI...
ŞİRKET MÜDÜRÜ CEVRESİNDEKİLERİN GÜVENİNİ KAZANMAK İÇİN MİLYONLARCA YAPTIĞI İYİLİKLE ÇAYCININ SADECE ALLAH RIZASI İÇİN YAPTIĞI İYİLİK BİRMİDİR. UZAKTAN BAKILIMCA MÜDÜRÜN YAPTIĞI PİS İŞLER GÖRÜNMÜYOR BU YÜZDEN ÇAYCIYLA MÜDÜR "İYİ İNSAN,İYİ KUL" OLARAK ADLANDIRILIYOR. BELKİDE MÜDÜR DAHADA İYİ BİR İNSAN OLARAK BİLİNİYOR.
PEKİ YA SİZCE" İYİ İNSAN" HANGİSİ???
MUSTAFA AYDIN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.