- 4961 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
EN ZOR AYRILIK GERİDE KALMAK
Nasıl bir acı verir benliğine, kişiliğine. Issız bir çölde yalnız kalmış gibi.Etrafında binlerce insan ama gözün hiçbirini analiz edemez. Bırakınca en sevdiklerini arkanda ya da el sallarken en sevdiğine,bir acı düğümlenir boğazına... Yutkunsan da inmez aşağıya. Derin bir nefes çekersin ama kalbine ağrılı saplanır hava. Bir endişe sarar bedenini ya bir daha göremezsem. Ya şu an onu son görüşümse.Acaba dersin sonra,onunla son kez ama yapabileceğim en güzel şeyi yaptım mı?
Keşke şunu söylemeseydim dediğim bir pişmanlık bıraktım mı? ardımda.. Gözlerin dolar , tekrar kurur. Ağlayamazsın.Ağlamanın faydası olmadığını bildiğin için. Oysa göz yaşlarının dümeni sen de değil ki kontrol edesin.Yaşlar inecek yolu bulur nasıl olsa. İner inebileceği en son noktaya. Sonra toprak ıslanır gözyaşlarınla.Nefesin daha da derinşleşir. Çifter çifter almaya başlarsın.Sonra yine düşünürsün; Eğer geride bıraktıysan aslında işin daha kolaydır ne kadar zor olsada.Çünkü gidişin bir amaç uğrunadır mutlaka.Ya geride kalansan , işte o zaman acın daha katmerlenir.Giden acısını bastırmaya çalışırken,geride kalan dönüşüne saat saymaya başlamıştır çoktan.Hatta ayrılık anında gözlerine son dokunuşu yaparken gözleri, dönüşüne az kaldı diye teselli verir yüreği.
Birden bu acıya gerek var mı ? diye düşünürsün.Neden dersin. Ayrılık olmasın. Sevdiklerinle beraber ol. Tekrar düşünürsün ayrılığın olmadığını , sevdiklerinle beraber olduğunu... Aslında buda başka bir ayrılıktır asıl bulunman gereken yerden, orası her neresi ise.Bu sefer bunun çaresi olmadığını düşünürsün.Bu olması gereken dersin ,boşver. Yeter ki ayrılık geri dönüş ümidi ile olsun. Ya döndüğünde de bulamayacaksan... Sonra bir telefon çalar."Ben sağ salim geldim" der geleceğim yere. Derin bir oh çekersin.Ve yeni bir ayrılığa doğru yol alırsın usulca ...
" Bu yazıyı kardeşime ve anneme atfediyorum.Sevgili kardeşim seni çok seviyorum.Her gidişinde senden önce ben de gitmiş olurdum Bu kadar acı gelmezdi.Geçen ilk kez seni gönderince, anladım acısını ayrılığın.Zavallı anacığım dedim.İkimizi birden gönderince,o küçücük yüreğin nasıl dayanıyor buna? Allah tüm ayrılık çekenlere sabır versin.Kısa zamanda birbirlerine kavuştursun."