- 1637 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
YÜREĞİMİN SESİ....
İçimi açıtan bir şey olduğunde nedense elim hep kaleme gider.Yazmasamda çizerim.Şekilsiz şemalsiz çizgiler.Ara ara kelimeler.İçimi yakan kavuran kelimeler.
En çok Canım yazarım mesala..Canım demeyi özlediğimde yazdığımı farkettim..Anlamı ne kadar büyüktür oysa Can..Canım....
Hayatı kısa başlıklarla yaşayanların mutlu olduklarını farkettim.Fazla irdelemeden günlük anlık hatta saniyelik yaşayacaksın ..Sorumsuz olacaksın belkide acımamak için..Ama o zamanda sorumluluk sahibi insanların içi acıyacak.. Etkiye tepki meselesi yani anlayacağın..
Ey yürek sana bilmiyorum ki kaçıncı defadır yazıyorum..Bilemezsin çünkü hiç birini görmüyor duymuyor anlamıyorsun..Bekliyorum hislerime tercüman olabilecek yüreğime ses olabilecek mert bir yürek sesi..
Tam buldum evet işte derken neden her seferinde hayat bana nanikkk... diyor...evet şimdi aaa bu kelime ne demeyin kim kullanmazki nanik nanik ))) çocukluğumuzda yapmazmıydık yada lise yıllarımızda anlayacağız hayat hala çocuk bana...
Yaşadığım hayattan bile 10 adım önde gidiyorum. Çok mu iyi ediyorsun derseniz..Hiç te iyi etmiyorum derim. Sevgiyi araya araya kendimi bazen MTA da bir mühendis gibi hissediyor, branşı olmayan bir bölüme ilk kayıt yaptıracaklar için üniversitesinin açılmasını bekliyorum. Hiç açılmayacağını bile bile üstelik..
Neden hep insanın karşısına beklenmedik zamanlarda hiç beklemedikleri çıkar..neden...Halbuki alışıktır yalnızlığa onun koynunda uyumaya ona sarılarak öpücükler kondurmaya.. Hiç istemezki bir başkası girsin aralarına..Düşünmeden dalıverir hayatının ortasına gaipten gelen bir ayak sesi..yüreğinin yüreğine olacak sanarsın yürek sesi..
Şimdilerde ise hayatı baştan yaşamaya karar verdim
Finalini yazdım hayatın
Kararımı verdim..Hür doğdum hür yaşarım kimene kimene
susturdum yüreğimin sesini...kulaklarım sağır gözlerim kör...Gönlüm bir salıncak değil gönlünü git başka gönüllerde sallandır
YORUMLAR
oyyy Anam oyyyy hem ismi Sevdalinko hemde içimden geldi şimdi taktım bu ismi DELİ KIZ
Başka birşey yazmayada gerek yok okudum iç seslenişinizin can sıkıntınızın sayfaya yansımasını gördüm Annenize verdiğiniz cevapta gülümsedim kendimi gördüm
(ben parçalı bulutlu gökyüzü gibiyimdir içim acısada arada güneşler doğar)
Yürek sesin hep mutlu sevinçle nidalansın Yazında kendimi buldum beğenilerimi bırakıyorum sevgilerle mutlu ka
Nurefşan.
GÜNAYDIN SEVDA HANIM;
aslında her seven yüreğin ortak paydasındaki acı ve hüzün sağanaklarıydı okuduğum içimi burkan cümleler..hangimizin yitik bir yaşanmışlığı, hangimizin " keşkeleri " yokki hayatta..ama tüm bunlara rağmen yılgınlığa ve yıkılmışlığa meydan okumak ,çaresizliği çareye çevirmekten, hayatı düş tadında da olsa sevmekten geçe,mutluluğun yolu diye düşünenlerdenim..ve tanıdığım kadarıylada sizde de bunların tekmili var zaten...sizinde dediğiniz gibi zaman zaman sağanaklar, zaman zaman parçalı bulutlu bir his ve hayat hepimizin tutsağı oldumuz bir andır..hepsi geçecer..geçecektirde..her şeye rağmen yaşamayı umut haline getirelim yeterki..bizi hayata bağlayanları sevdiklerimizi ve sevenlerimizin olduğunun farkında olalım yeterki..her şey gönlünüzce olsun diyor selam ve saygılar sunuyorum.
Nurefşan.
bu kadar sıtem dolu sozler okumamıstım yuregınden senı bu kadar sıtemkar eden yurege benden okkalı bır selam olsun yuregın nese ıle dolsun nesenı yıtırme sevgıyle kal sevgılerımle
Nurefşan.
"Canım" demek birisine yada o hitabı yüreğinde hissetmek
Sevgini en önemli alameti.
Ve maalesef en önemli bu olguyu çok kere görmezden geliyoruz. Ne kadar yazık bize.
Her ne şart altında olursa olsun sevgiyi aramalı insan. Sabırla. Bir gün mutlaka diyerek.
Çünkü yaradılan olmanın özüdür sevgi
Etkili bir şekilde ifade edilmiş YÜREK SESİ
Beğenilerim
Ve çokça tebriklerimle
Elbette Sevgi ve saygıyla...
Nurefşan.
kadın olsun erkek olsun ya göründüğün gibi olmalı yada olduğun gibi görünmeli..sahteliklere karşıyım..
sayfama gelerek destek verdiğin için teşekkür ederim.
sevgi ve saygılarımla
Hasan Yaylacı
Herşeyin özü varken, sahtesine neden itibar edilir bilirmisiniz? Bence ucuz olduğu için.
Sevgi ve saygılar
Nurefşan.
özü bulsa zaten yürek sahtesi bence onun semtine uğrayamaz ama işte orda devreye karşındakinin yüreğinin mert olması giriyor..
ucuz olduğundan ziyade kadınların zayıf olan noktalarını bildiklerinden kolay etkileyip kırabiliyorlar desem..
sevgilerle
Hasan Yaylacı
Sevgiler
can tanem annem yine görüyorumki yüreğin çığlık çığlığa haykırıyor yine için acıdı acıtma yüreğini kanatma annem ina bana hiç değmiyor bu hayat ne ağlamaya nede sızlamaya haaa annem dinletemiyorum diyorsun biliyorum ama boş ver meleğim hayat çok acımasız hiç insanın gözünün yaşın abakmıyor sadece kendi bildğini işliyor bizlerde pıyon şeşinde sürüklüyor ama neolsur sizler akıllı olun hayatı siz peşiinizden sürükleyin birde bakıyorsun yaşlanmış kalmışın bir köşede yapayalnız sakın böyle yapma meleğim sen haytı sürükle olurmu annem peşinden seni seviyorum sen her iç çekişinde benim yüreğim parçalanıyor annem seni seviyoru kokusuna doyamadığım kuzum sevgi ile kal