AÇILMAYAN KAPI - 5
Ali Emre :
-Bilal amca Süheyl abimin basket maçı yaparken sağ kolu kırılmış,acil hastaneye kaldırmışlar.dedi.Bilal bey ve Ayşe hanım buna da şükür der gibi bu haber üzerine az da olsa rahatladılar.Ya daha kötü bir şey olsay dı?diye düşündüler.
-Tamam Ali Emre,sağol yeğenim.Babana selam söyle benden.
-Babam şu an hastanedeymiş Bilal amca. Zaten okuldan biraz geç çıkmış o esnada maç yapan çocukları görünce yanlarına uğramış.Süheyl abiyi de orada görünce maç bitince evlerine götüreyim bari demiş.Onu az beklerken maçlarını izleyeyim biraz demiş.O arada Süheyl abim ribaunta kalkarken bir arkadaşı ile çarpışıp kolu üzerine düşmüş sanırım, sağ kolu kırılmış..Babamda onu hemen arabasıyla hastaneye götürmüş.Bize haber vermesi içinde Talha abiyi yollamış dedi.
-Tamam yeğenim hadi sağolasın.
-Hanım hadi acele hazırlan hastaneye gidelim.Oğlum Yasir sende Kardeşin Fatıma’ya bak.İstersen Ali Emre de senin yanında kalsın.Biz bir bakalım abine.Durumu nedir,ne değildir.İnşallah fazla bir şeyi yoktur.
-Tamam baba,siz merak etmeyin ben Fatıma’ya bakarım.İnşallah abimin fazla bir şeyi yoktur.
-İnşallah oğlum dua et abine.Akşam akşam şu başımıza gelene bak.Biz abini sofraya beklerken,şimdi hastaneye ziyaretine gidiyoruz.Şu dünya ne kadar garip.
Kısa sürede üzerlerini değişip hemen Murat 131 e koşturdular.Ayşe hanımda çok telaşlıydı.Haberi ilk duyduğundan beri sürekli dualar mırıldanıyordu.Telaşlı bir şekilde arabaya koşturduklarını gören Mahallenin yeni imamı Aziz efendi merakla:
-Hayrırdır komşum acil bir durum mu var? dedi.
-Sorma Aziz efendi bizim Süheyl maç yaparken kolunu kırmış şimdi devlet hastanesindeymiş onun yanına gidiyoruz.Sağolsun abin Abdullah bey hemen alıp hastaneye yetiştirmiş bizim oğlanı.
-Yapma yahu çok üzüldüm şimdi,yeriniz müsaitse beraber gidebilirmiyiz?
-Hanımla ikimiz varız,istersen gelebilirsin.Bu arada Aziz efendi eve doğru seslendi:
-Oğlum Taceddin,Taceddiiinnn,bir baksana oğlum.Taceddin kapıdan gözüktü.
-Efendim baba
-Oğlum annene söyle biz Bilal amcanlarla hastaneye kadar varıp geleceğiz.Bu arada mutfakta bir şeylerle uğraşan Aziz efendi’nin hanımı Ayşe hanım,açık pencereden hastane lafını duyar duymaz kulak kesildi ve dışarıya seğirtti.
-Noldu bey,ne hastenesi derken,kapı önünde çalışmakta olan Murat 131’i gördü.Komşuları Bilal bey ve Ayşe hanım telaşlıydılar.Koşturarak arabaya geldi.
-Hayırdır Ayşe hanım noldu,derken Aziz efendi cevap verdi:
-Süheyl kolunu kırmış,biz bir hastaneye kadar varıp geleceğiz.
-Geçmiş olsun Ayşe hanım,Geçmiş olsun Bilal bey.Bize düşen bir şey var mı?
-Sağolun Allah razı olsun.Aziz efendi bizimle gelecek zaten.Bu arada Aziz efendi:
-Hanım ben yatsıya geç kalabilirim.Bir zahmet yatsı namazını Ali Emre yeğenim kıldırsın.Cemaat merak etmesin sonra.
-Tamam bey ben sizi fazla tutmayayım.Allah acil şifalar verir inşallah.
-Sağol Allah razı olsun Ayşe hanım deyip,hep birlikte Askeriyenin karşısında bulunan Devlet hastanesine doğru hızlı bir şekilde yola çıktılar.
(Devamı gelecek...)