- 1924 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NEDEN !!!!
sadece sevmek istersin karşılıksız, sadece gözlerine bakıp sevdiğini söylemek, ellerinden tutup defalarca seviyorum demek...
herşeyini feda edersin, ilerde değerinden fazla değer verdiğin için, başka verecek değer kalmadığını bile bile değer verirsin....
peki ya verdiğin değerinin karşılığı almadan hala sevebiliyorsan bunun adı ne sence ???
neden girdin ki hayatıma, neden kalbim sana dur diyemedi... hayatımı yakacağını bile bile, gözlerimde yaş bırakmayacağını bile bile neden girmeye çalıştın kalbime...
neden acıttın beni... madem sevmeyecektin, madem değer vermeyecektin neden ellerimden tuttun...
ben senin için hayatımı feda edip üniversiteyi bırakıp gidecektim... ellerimden tuttuğun için kaldım ama şimdi daha yaktın beni... daha çok kanattın kalbimi...
benim ne sana verecek bir küçük şansım, nede değer verecek bir kalbim kaldı..
benimde dileğim sende birgün çok seversin ve seni sevdi sandığın kişiden hayatının acısını yaşarsın. yaşadığın her acıda aklına gelir, kendi kendine neden allahım dersin..
cevap araman kolay olacak sebebi sadece BEN olacağım....
not: bir arkadaşımın değerinden fazla değer veren ve değerinin bile farkında olmayan birine ithamını kendi yorumumla aktarmak istedim..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.