- 1058 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KARDELENE GÖZYAŞLARI
SAHİBESİNE ULAŞAMAYAN MEKTUPLAR,
GÜZEL YURDUMUZUN KÜÇÜK BİR TÜRKMEN KÖYÜNDE GÖZLERİNİ DÜNYAYA AÇAN KARDELEN
VE YILLAR SONRA BİR VESİLE İLE YOLLARI KESİŞMİŞ OLAN İKİ İNSAN. BU SEVDA YÜKLÜ PLATONİK AŞK GÜN GEÇTİKÇE ARTARAK DEVAM EDİYOR.
KARDELEN-1
GÖZLERİNİN IŞILTISINA BİR DÜNYAYI VERİRİM.SENİ GÖRMEDİĞİM ZAMAN İNAN Kİ BEN YOKUM. BU DÜNYAYA HİÇ GELMEMİŞİM.
GECELER; BENİM İÇİN BİR IZDIRAP ÇEŞMESİ GİBİ, HİÇ DİNMİYOR.BEN BU IZDIRAPLARA RAZIYIM.GECELER OLDU MU TATLI BİR IZDIRAP; SENİ DÜŞÜNÜYORUM. SEN DE SENİN GÖZLERİN BANA YETİYOR. BU NASIL BİR DUYGU ?
BEN DE BİLMİYORUM. SENİ YALNIZ BİR ÇİFT GÖZÜN VE TATLI BİR TEBESSÜMÜN İÇİN ÖZLÜYORUM. BAŞKA BİRŞEY DÜŞÜNEMİYORUM. HAYAL DÜNYAMIN KARDELENİSİN.
KARDELEN NEDİR BİLİYOR MUSUN ?
O KADAR SAF VE TEMİZ BİR ÇİÇEKTİR Kİ...!
KIŞIN SONUNDA, BAHARIN BAŞLANGICINDA KARLAR ALTINDAN, GÜNEŞE HASRET, BAHARA KOŞARCASINA YERYÜZÜNE ÇIKARLAR. O KADAR GÜZEL KOKARLAR Kİ HİÇBİR ÇİÇEK ONLAR KADAR GÜZEL OLAMAZ. BENİM İÇİN HERŞEYDEN DEĞERLİ OLAN BİR BERGÜZARI BANA ÇOK GÖRDÜN VE İZİNSİZ GERİ ALDIN. GÖZLERİMİ KAPATTIĞIM AN KARŞIMDASIN. SANA BİR TELEFON KADAR YAKIN OLUP DA ARAYIP KONUŞAMAMAK, SESİNİ DUYAMAMAK EN BÜYÜK IZDIRAPTIR. DÜNYADA ENÇOK İSTEDİĞİM ŞEY NEDİR BİLİYOR MUSUN ? SENİ KARŞIMA ALIP, GÖZLERİNE BAKARAK SONSUZA DEK AĞLAMAK İSTİYORUM. SENİNLE AYNI ŞEHİRDE OLMAK, AYNI HAVAYI TENEFFÜS ETMEK BENİM İÇİN EN BÜYÜK MUTLULUKTUR.
SEVMEK VE SEVİLMEK NEDİR?
ZAMANI GELİNCE ANLAYIP BANA HAK VERECEKSİN.
SENİ ÖMRÜM BOYUNCA UNUTMAYACAĞIM.
DÜNYANIN EN GÜZEL ÇİÇEĞİ
KARDELEN....
YORUMLAR
Ne yazık ki dünyanın en güzel,en güçsüz ve nazik çiçeklerinden olan kardelanlarin kırılganlığı şiirlerimizi dünden bu güne daima renklendirmiş...anlamını güçlendirmiştir.Öyle ki sevilen hepte kardelenlerle özümsenmiş ve şu an okuduğum yazınızdaki kadar onurlu anlamlar la karşımıza çıkmış,satırlarımızda yerini muhafaza etmektedir....kardelen yazan kalemin daim olsun...
KARDELEN NEDİR BİLİYOR MUSUN ?
O KADAR SAF VE TEMİZ BİR ÇİÇEKTİR Kİ...!
KIŞIN SONUNDA, BAHARIN BAŞLANGICINDA KARLAR ALTINDAN, GÜNEŞE HASRET, BAHARA KOŞARCASINA YERYÜZÜNE ÇIKARLAR. O KADAR GÜZEL KOKARLAR Kİ HİÇBİR ÇİÇEK ONLAR KADAR GÜZEL OLAMAZ.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.