- 1206 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
Sevmek bana yanlış öğretilmiş
Daha çocukken derdi annem sevince yaşam olacaksın can suyu, gözlerinin buğusunda sevdiğinin adı yazarken başka gözlere şimdiki yeni moda deyimiyle Elektrik almak için bakmayacaksın...
Birlikte güleceksin birlikte ağladığın gibi aynı şeylere…
Var olmak ve var etmek için seveceksin bugün biriyle, yarın bir başkasıyla laçka ilişkilerden laçka ağızlardan kaçınacaksın..
Sevdin mi edebiyle erbabıyla koca bir yürekle cesurca seveceksin hayat verip yaşam alacaksın..
Tek onun için kırlardan çiçek toplayıp tek ona şiirler yazacaksın dendi…
(ŞİMDİ ANNEME ÇOK KIZGINIM)
Bende öyle sevmiştim..
Bir tek oydu dinmeyen gözlerimin ışığı
Oydu yalan dünyada gönlümün yakışığı
Bir sarhoş sofrasında hazırladı sonumu
Mezeye katık etti hem aşkı hem aşığı
ALİYE UYANIK
YORUMLAR
Atalar daim doğruyu söyler...Kızmamız gerekmez..Doğru yürekle yanlış kişilere kurban olduysak suç anamızın değil,bizim de değil.."ADAM" sandıklarımızın...
Sevgiyi tende ve bedende arayanlar;ruh ve sadakatten ne anlar şaire..
Mevlama" BÜYÜK MAHKEMEYE" sevk et.
Mevlam neylerse güzel eyler.
Haklının hakkı hak'da saklıdır.
Saygılarımla
Erdemce
BOZOK KIZI
Kul Figani
Vallahi gözlerim yaşardı.Keşke daha tüysüz bi delikanlı iken anamı dinleseydim de bir sütsüz ömrümü yemeseydi..
Sevmek sana çok doğru öğretilmiş arkadaşım; sevince adam gibi seveceksin. Aslında bu söz mecaz anlamda söyleniyor. adam gibi seveceksin ama adam gibi daldan dala atlamayacak sın:))
güzel bir yazı tebrik ederim arkadaşım.
sevgimle