- 2321 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Bugün 23 NİSAN…
Milletiyle muhteşem zafere, zaferlere imza atarak tarih üstüne tarih yazan devletimizin, yeniden Ankara’da inşa edilişinin ilk büyük şahlanışını ifade eder 23 NİSAN…
Yüce meclisin kuruluşunun 92. Yılını… Büyük Önder Atatürk’ün çocuklara verdiği değerin ve duyduğu güvenin en büyük göstergesi olan Türkiye Büyük Millet Meclisinin açıldığı günü, çocuklara bayram olarak armağan etmesinin yıldönümünüdür 23 NİSAN..!
23 NİSAN, yeni Türk Devleti’nin temellerinin atıldığı, emperyalist devletlere karşı kıran kırana milli mücadelenin verildiği ve modern Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşuna giden yolun ilk adımıdır..!
23 NİSAN, geleceğimiz olan çocuklarımızın, mutlu bir yaşam sürmelerini sağlanmak, geleceklerini güvence altına alınmak adına; Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk: “Küçük hanımlar, küçük beyler! Sizler hepiniz geleceğin bir gülü, yıldızı, bir mutluluk parıltısısınız! Memleketi asıl aydınlığa boğacak sizsiniz. Kendinizin ne kadar mühim, kıymetli olduğunuzu düşünerek ona göre çalışınız. Sizlerden çok şeyler bekliyoruz.
Sevginin, kardeşliğin tohumlarının atıldığı bu güzel günden beklentimiz dünya geleceğinde hoşgörünün hâkim olması, barışın ve mutluluğun tesis edilmesidir.” diyerek çocuklarımızı yetiştirmede yürüyeceğimiz yolu bizlere göstererek, bu yola meşale yakmış; millî ve manevi değerlerine bağlı, yeni düşüncelere açık, üreten, paylaşan ve aydın olarak yetişen her neslin ülkemizi her alanda daha ileriye götüreceğini vurgulamıştır.
23 NİSAN, dünyada tek çocuk bayramı olma özelliği de taşıyan ve dünya çocukları arasında dostluk, kardeşlik ve sevgi bağlarının pekiştirilmesine katkıda bulunması açısından büyük önemede sahiptir..!!!
Ve yine sözü Ulu Önder Kemal Atatürk’e bırakıyorum;
“Bütün cihan bilmelidir ki artık bu devletin ve bu milletin başında hiçbir kuvvet yoktur, hiçbir makam yoktur. Yalnız bir kuvvet vardır. O da millî egemenliktir. Yalnız bir makam vardır. O da milletin kalbi, vicdanı ve mevcudiyetidir.”
92. yılını idrak edeceğimiz bu kutlu şölenin yaşanmasına vesile olana ve bu kutsal vatanı kurduğu Meclis’e emanet eden, Mustafa Kemal Atatürk’ü, dava arkadaşlarını, aziz şehitlerimizi ve gazilerimizi minnet ve rahmetle anıyorum. Sevginin, kardeşliğin, hoşgörünün ve barışın hâkim olduğu bir dünyada el ele yaşamak ümidiyle; Bütün dünya çocuklarının 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve çocuk bayramını en içten dileklerimle kutluyorum.
Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Hepinize Kutlu Olsun…
Cengiz KORKMAZ
YORUMLAR
Cengiz KORKMAZ
SANCAKTAR
Cengiz KORKMAZ
Saygılarımla...
Cengiz KORKMAZ
Çok teşekkür ediyorum...
Saygılarımla...