Gülüm sensiz geçmez zaman.
Bir şarkı dolandı dilime,gittiğin an.
"Gülüm sensiz geçmez zaman."
Bu şarkı hep dilimde gece,gündüz bana yalnızlığımı unutturan,seni yanımda varsaymama neden olan güzel bir şarkı oldu dilimde,sen yanımdan gittiğin andan beri.
Bir hayal gibiydi o günkü buluşmamız.Saaatler sanki bize düşmanmış gibi hızla geçti ve sen yanımdan ayrılmak zorunda kaldın.
Seni benden alıp götüren otobüsün ardından bakarkan ve yoğun hisler girdabında bocalarken bu şarkı geldi dilime aniden"Gülüm sensiz geçmez zaman."
O and ağlamaklı bir sesle söylemeye çalıştım bu şarkıyı.
Hani o an var ya otobüsün kapısından birbirimize masum ve derin ve bir o kadar da insanı yakan bakışlarımız.
Bu bakışlarımız,"Yeter bu ayrılık kavuşalım artık biz."Dercesine sessiz bir haykırış gibiydi.
Ve seni o anda deli gibi özlediğimi hissettim.
O anda alev,alev yandı bütün bedenim.
O an herşey sarardı sanki dalından kopan sarı yaprak misali.
Ve otobüsün peşinden koşmak istedim "Dur gitme beni sensiz bırakma."diye haykırarak,ama nafile
hıçkırıklarım sesimi boğuyordu adeta.
Sadece ardından bakakaldım.
Biliyorum iki gün sonra tekrar dönecektin ama,o an ki ayrılık duygusu beni yaktı küle çevirdi.
Yanımdan ayrılıp gitmen bana çok zor geldi.
Çok özledim seni.
KIRIMLI
YORUMLAR
Anılara can veren sözlerin gözlerimde çağladı
yağmur yağmur aktım sana
hasretim çığ gibi büyüdü
kavuşmak istiyorum artık
vuslatı bekliyorum yana yana
KIRIMLI
Biliyorum iki gün sonra tekrar dönecektin ama,o an ki ayrılık duygusu beni yaktı küle çevirdi.
Yanımdan ayrılıp gitmen bana çok zor geldi.
Çok özledim seni.
TEBRİKLER
KIRIMLI
Dün yaşanmış bir olaydı.