yorumsuz..!!!
ömür bay Salı, 9 Ağustos 2011 01:09
© en fazla 7-8 on yılı geçmeyen bir ömürün sonsuz olanın yanında ki değeri ne kadar ise; doğruluktan dürüstlükten sevgi aşk ve huzurun şu yalan ve sanal dünyamızda ki değeri o kadar olsa gerek... doğruluktan dürüstlükten sevgi aşk ve huzurdan dem vuruyoruz ama bu kelamlar kadar gerçekçimiyiz daha doğrusu bunların kaçta kaçını barındırdık barındırıyoruz barındırabileceğiz... ¿?
© Bir insanın samimi olup olmadığını nasıl anlayabiliriz, öncelikle konuşmalarından diyebiliriz sonra göz teması ve kimi insanda gerek tokalaşma gerekse herhangi bir temas şeklini seçebiliriz. Ama gerçekten insanın samimi olup olmadığını nasıl anlayabiliriz; göşyaşları bir örnek teşkil edebilir mi¿ kısmi de olsa olabilir ama döktüğü gözyaşının ne için olduğuna bağlı olduğunu düşünüyorum... ! bazı kişilerde ise bunlar kriterler olarak önnümüze çıkabilir.. örneğin hiçbir zaman hiçbir konuda taviz vermeme yada tam tersi olarak karşımıza çıkabilir yada inançlı ise inancı uğruna hayatını devam ettirir.. yada hayat kocaman bir boşluk olarak benimseyenler içinse her gün onun için bir kardır yada ızdırap!... bana göre ise insanın amacı öncelikle yaratıcısına kul olmak; asıl samimiyet burada ortaya çıkar çünkü yaratıcısına karşı kulluk görevlerini yerine getiren her yaratılan ile en iyi şekilde zaten temas kurabilir ama işte sorun burada ortaya çıkıyor... nedense olmuyor yanlış algılamalar yada başka sebeplerden dolayı başarılamıyor...
© gözler okumayıbilenler için en mükemmel organ; hem mutluluk hemde hüzün anında aynı tepkiyi verir yani bir pınar misali tüm duygularını akıtır zalim insanlığa karşı inadına...
dudaklar acı söyleyerek insanı kahrederken, tatlı söyleyerek yılanı bile deliğinden çıkarabilir ki sevdiğinin gönlünü en güzel şekilde fetheder....
-- kısacası yaratılmışların en üstünü olan, düşünme yetisine sahip olan, duygu ve düşünce sahibi olan bizlere ne oluyor ki...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.