Damla Kırıntılarında Islanan Aşk
hayrettin taylan
Sevdada damla olmalı ki ıslanmışlık uslanmışlığı dize getirsin.
*Yüreğin diplerinde kalsın sızılar, biriksin ki egolar susadıkça içsin acılı sudan.
-Damla olmalı aşk her keresinde toparlayış iklimini yaşatsın diye.
Aşk birazda acıdan konuşturmalı gereğen denklem için. Hep huzura odaklılık doyumların ambarını erken doldurur.
-Darı arayan derman bülbülü dolu bir ambarda değil, onulmazlığın gül gölgesinde bulmalı darısını. Dara düşmeyen maşuk , aşkını meftunluk besleyemez.
-Aşk en çok kırıntılarda. Bak sevgilim örneklere. Bütün şarkılarda , filmlerde, sözlerde, şiirlerde, yazılarda en çok can ve aşk kırıntıları var.
-Neden sen eden nedenlerin ederindeyim.Aşk biraz damla kırıntıları arasında. Kırıntılarınla uslandım .
Cesur olan insan değil, insaniliğe attığımız adımlar.
Ki sevdalar anlatılmaz anlar gibi, hiç söylenmemiş sözler gibi, yaşanılası duygular gibi.En özellerimizi dahası enlerimiz sevdaya saklamışız, sevdaya sunmuşuz. Değerlerimizin izi, özü ,gözü, son sözü olmuş sevda.
Aylardır kapımı sana açmadığım için kapattım .Bulutlar ,özlemler, damlalar hariç kimse giremedi.
*Yokluğun süzülüyor, demli bir gelecek var bardak içinde.
Bir dudak payı bıraktım sensizliğe, her cümle kendine aşk.
-İçtim seni.
*Ağlamak hayatımızı sürüklediğimiz sevdanın felaketlerini bir nebze önler. Bir terapidir.
Sensizliğin çığlığına aşina kalışlar ekledim. Ekildim sevda fırtınana .Fırtana ektim saçlarının arasına.
-Eksik bir şey var, o saçları okşayan ellerim. Başka el’lere
etkili bensizlik sürme.
-Gözyaşlarının kavurduğu volkanların son haliyim, magmalar ürer ,aşk susarken.
*Ben ruhumu seline verdim.Yarlı essin özlemin.Gözlerinde kalsın zaman ve amanlar.
Yeşertsin seni su.Damlaların kırıntıları arasında
sesimi dağlayan yüreğine melodi yap.
-Aşk beklemektir. Beklediğin varsa aşktır.
Gül goncasındaki incelik kokunu özledim.Koklamasını ezberlediğim, tutmasını gözü kapalı bildiğim ve yüreğimde yaşadığım bütün güllerin adısın.
*Psikolojik bir öznesin iç benimde. Damardan ,ardan, serden, yardan, hayırdan bir kulesin bilinçlerimde.
-Öncel duygunun aynası aşk, sevgi ,nefis ,merhamet ve de sadakatin içinde içi geçmemiş, sözü bitmemiş, gönlü işlenmemiş ,ruhu sızdırılmamış , şevki incelmemiş, huzuru kaçırılmamış bütün içsel hazırların şifresiz diliyim bilesin.
Sokakta kalmış ,karlı bir kış gecesinde sımsıkı sarılacak bir beden, sıcaklık gibi rüyalarımı aşındırma sevda yelim.
*Uçurumlarında yuvarlanırken son bakışındaki minimize umutları toplarken , ben sevda değilim deme.
Tut ki en kötünün aynasıyım;ama sen güzelliğin, iyiliğin, iyi niyetlerin, güvenlerin adısın kır bu aynamı.
Kendi yüreğinle işlediğin, nakışladığın sevdiğini söylemekten vazgeçmediğini söyleyen öznel aynanda bırak.
Üzülmek, sessizce ağlamak yerine filmlerin sonu gibi en zor şartlarda bile olsa sarılacağım günü düşlerine al.
hicri takvime göre sen gitmemişsin bende
Hicranın anılarını yazar yazgının son yazı
Baharına alır algı
Çiçek gibi açılışına gelir arı’lığım,
Narına katlanır k’avlarım
Coşkunun oğlu gibi akar giderim sana
Adressiz bir ömre lir olur kalır bahtım sana
kırılı can yüreğinde ütülenir bekleyişim
beni sana yamalar aşkın ta kendisi
beklemek dışında şansı bile yok sayan hesabın s’onuyum
bir sen
bir kere sevdiğim sen
hesabım, kitabım sen
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.