- 984 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SIYASETCILER NEDEN NE ICIN COCUKLARIMIZIN GELECEGI OLAN EGITIM SISTEMINI HER DÖNEM YAZ BOZ TAHTASINA CEVIRIYORLAR
SIYASETCILER NEDEN NE ICIN COCUKLARIMIZIN GELECEGI OLAN EGITIM SISTEMINI HER DÖNEM YAZ BOZ TAHTASINA CEVIRIYORLAR:
4+4+4 KESINTILI EGITIM SISTEMI DEMOKRASIDEN NASIBINI ALMAMIS ÜLKELERDE SÖZ KONUSU OLUR. 4+4+4 EGITIM SISTEMI ALMANYA GIBI ÜLKELERDE DAYATILMIS OLSAYDI HALK SESIZ KALMAZDI SOKAKLARA DÖKÜLÜP YER YERINDE OYNARDI CÜNKÜ COCUKLARIN EGITIMI HERSEYDEN ÖNCE GELMEKDE DUYARLI BIR INSAN COCUGUNU KESINTILI EGITIM SISTEMI ICINDE OKUMASINA KESINLIKLE IZIN VERMEZ UNUTMAYALIM OKUYAN BIR TOPLUMUN GELECEGI HERZAMAN PARLAKDIR OKUMAYAN TOPLUMLARDA SÜREKLI GÖZ YASI VARDIR AZIZ NESININ DEDIGI GIBI TÜRKLERIN YÜZDE KIRKSEKIZI APDALDIR APDAL OLMASALAR SIYASETIN ZORLA DAYATMIS OLDUGU BIR YASA KARSISINDA SESSIZ KALMAZDI. HÜKÜMET COCUKLARIMIZIN GELECEGINI KARANLIGA GÖTÜREN BIR YASAYI ÖVEREK TÜRK HALKINA MAL ETMISDIR.
ÖZELIKLE MILLI EGITIM KOMUSYONUNDA MÜKADES KITABIMIZ OLAN KUR’ANI KERIM YASANIN ICINDE YAR ALMAZKEN HÜKÜMET BAKTIKI YASAYA KARSI BASKI OLUSUYOR MECLISDE BIR ÖNERGE VEREREK KUR’ANI KERIMI SECMELI DERS YAPMA MATDESI EKLIYEREK KUR’ANI KERIMI SECMELI DERS OLARAK KABUL EDILDI KUR’ANI KERIMI SECMELI DERS YAPILMASI DINI VE KUR’ANI KERIMI SIYASETE ALET ETMEKDIR.
MÜSLÜMAN BIR DEVLETDE KUR’ANI KERIMI SECMELI DERS YAPILMASI DOGRU DEGILDIR BU ÜLKEDE KIM KUR’ANi OKUMAYI RET EDEBILIR!!!!! SIYASET YAPANLAR NEDEN KUR’ANI KERIMI KIRLI EMELLERINE ALET EDIYORLAR. DIN ÜZERINDE SIYASET YAPMAK DINI SIYASETE ALET ETMEK EN BÜYÜK AHLAKSIZLIK VE DIN’E IHANETDIR!!!
NASILKI DENIZ FENERI YOLSUZLUGU INSANLARIN DINI INANCINI SÖMÜREREK HALK SOYULDU SIMDI ISE KUTSAL KITAP BIMIZI SIYASET ELIYLE MILI EGITIME ALET EDEREK OKULLARA ALINACAK OLAN TABLET BILGI SAYARLAR ÜZERINDE YANDASLARINA BESKES EDEREK YOLSUZLUGUN ÜSTÜNÜ ÖRTMEKDELER!!!!!
BAKIN ALmanyada Egitim sistemi NASIL ISLEMEKDE ALMANYADA Egitim Ana okulundan baslamakda Cocuklar 4 yasina geldiginde iki sene hemen hemen zorunlu olarak Ana okuluna gitmekde 6 yasina Geldiginde Okulla Baslmakdalar!!!
ALMANYA’DA KESINTISIZ EGITIM 10 ile 12 YILDIR ONIKI YILINI DOLDURMAYAN HIC BIR ÖGRENCI OKULUNDAN AYRILMASI SÜZKONUSU DEGILDIR.
ALMANYADA ONIKI YILINI DOLDURAN ÖGRENCILER DAHA SONRA MESLEK YAPMAYA YINE ZORUNLU OLARAK GÖNDERMEKDEDIR.
ALMANYA DEVLETI DERSLERINDE BASARI SAGLAYAMAYAN ZORLUK CEKEN ÖGRENCILERE HERGÜN OKULDA DERS BITIMINDEN SONRA 4 SAAT ÖZEL DERS VERMEKDE.
ALMANYA DEVLETI OKULA GIDEN ÖGRENCILERIN YOL MASRAFLARI DAHIL TÜM OKUL MASRAFLARINI KARSILAMAKDA.
ALMANYA DEVLETI COCUK DÜNYAYA GELDIGI GÜNDEN ITIBAREN 18 YASINA KADAR 184 EURO AYLIK ÖDEMEKDE EGER 18 YASINDAN SONRA OKULUNA DEVAM EDIYORSA AYLIK ÖDEME YASI 24 YASINAKADAR UZAMAKDA.
ALMANYA’DA OTUZ ILE KIRK SENEDEN BU YANA EGITIM SISTEMI CITDI BIR DEGISIKLIGE OGRAMADI CÜNKÜ ALMANYA KENDI VATANDASIN EGITIMINE COK AMA COK DEGER VERMEKDE HIC BIR ZAMAN HIC BIR SIYASETCI DINI NE SIYASETE ALLET ETMISDIR NEDE EGITIM ÜZERINDE DIN TÜCARLIGINI YAPMISDIR BU YÜZDENDIRKI ALMANYA HALKI REHFAH ICINDE YASAMAKDADIR BU YÜZDEN ALMANYADA EMEKLI OLAN KIRAL GIBI YASAMAKDA!!!
SAYGILARIMLA
MUSAI KAZIM DÜZGÜN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.