- 936 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Emek Hırsızlığı
Hoşgeldiniz değerli sevgili arkadaşlar.Bu gün birazcık emek hırsızlığını konuşacaktık.Sadece bakıp çıkacaktık.Hatta biraz da çalacaktık.Biz buna alıştık.Peki haksızlığı kaldırabiliyor muyuz?
Tabi ki hayır.
Kıskanılan yazılara a bu benden iyi yazmış hemen çalayım.Ya da a bu güzel yazmış yorum yapmam banane.Sadece okuyup çıkacaktık. Okuduktan sonra iyi ya da kötü yorum yapılması gerekir öyleyse.Kişi eksik yanlarını görüp yazısını iyi yazabilir.Örneğin şiirler...Şiir duyguların birleşiminden oluşur.Kalp konuşur.Ama herkes şiir yazınca kendini şair zanneder.ve böyle çok kişi var.Hemen deyim.Havaya girmeyin.
Ünlü bir şair değilsiniz...
Şair bilmem ne yazınca da şair olunmuyor.Kanıtla kendini!Kitap çıkar mesela...Madem bu kadar meraklısın şair olmaya ve şair ismiyle anılmaya buyur kanıtla.Diyeceğim o ki kendinden iyi yazana yorum atmazsın.Sadece okuyup bir yerler de paylaşıyım.Altına da adımı yazıyım.Böyle yapacağına yaz şiir yaz bir yazı yaz bir söz de görelim.Sonra kendini bir şey sanma.İki iltifat edileceği yerde düşme.UNUTMA: O YAZIYI SEN YAZMADIN!Çalma.Hiçbir şeyi beceremiyorsun işte.Sadece çalmaktan başka hiçbir şeyi beceremiyorsun anla.Beceriksizin tekisin sen.
YORUMLAR
haleusalan
Emek hırsızlarını sizin sayfanızadan çift kınadığımı belirtmek istiyorum...
Benim bir şiirimi çalan olmadı, ne güzel çalmaya değer görmemişler; ama çalınırsa da haklarımı ararım. Biliyorsunuz ki bu sitede yayınlanan eser sahibine ait olmak zorunda... Daha önce kim yazmış ve yayınlamışsa eser onundur. Yine eserin yayınlanma saati ve tarihi bellidir. Sonuç olarak burada eseri yayınlamak bir nevi noter gibidir diye biliyorum...
Emeğine sağlık...
haleusalan
Önemli bir konuydu, anlatım güzeldi. Fikirlerinize katılıyorum.
Şahsen benim şu an şiir sitelerinde yayınlanan yüzlerce şiirim var, üstüne üstlük
Aralık 2011 de çıkarmış olduğum bir şiir kitbım da var ama, asla ben kendimi şair olarak
görmüyorum... Şairlik üstün yetenek ve özverili bir çalışma ile olur ancak.
Güzel bir paylaşımdı yazınız, beğeni ile okudum... En içten selam ve saygılar.