- 978 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Hazan Kokulu Yarim
Hazan Kokulu Yarim
İlk baharda aşık olurken herkes ben seni sonbaharda bulmuştum. Ayazda kaldığım puslu bir geceydi senin ruhuma dokunuşun..Ondandır böyle hazan,böyle hüzün kokuşun..
Ben her şeyi sende unutmuş ,bulunduğum durumu,nasıl ve nerde olduğumu umursamaz olmuştum.Ne ara gelmiştin ,nasıl da bende yer etmiştin hiç bilemedim.Benliğimi ,kimliğimi sende yitirdim.
Toz pembe hayallerimin pembe yanıydın sen.Ama şarkıda dediği gibi, pembesi yitikti işte ,tozu vardı..Çetin rüzgarlar estikçe o toz bulutları her yanı kaplıyor olsa da ,o toz sisinin ardını görmek mümkün olmasa da ,şehrin öbür yakasından şiirler fısıldayıp yolluyordum sana rüzgarla..
İçten içe kanayan,kanadıkça acıyan, sustukça sana susayan,imkansız sevdamın başkentiydi adın..Bense kentin çıkmaz sokağı..Sen hüzün kokan yazılarımın kahramanı,sözlerimin ilhamı,hayatımın anlamı,yaşantımın arafı..
Ayakları olmadığı halde yokuş yukarı tırmanmaya çalışan özürlü bir eylemdi benimki..Amaçlı ama sonuçsuz,istekli ama şuursuz …
Sen sıcacık şehrinde hoş tut yüreğini, ben sonbaharları yaşarım hüzün şehrimde.Senin hazan kokunu duyumsarım ben,sen her nefes alıp verişinde..
Ben yine her zamanki gibi soğuk odalarda karanlık günlere uyanırım ,seni düşler yalpalarım. Tüm yaşamışlığımı çarmığa gerip, tüm anılarımı kefenleyip ,sende yeniden doğmak , yeniden başlamak istesem de olmaz bilirim..Sonbahardan sonra kış gelir açmaz sevda çiçeklerim..Karla beyaza bürünür,gömülür tüm dileklerim..Şimdi gitme vakti sevdiceğim.Belli ki sensiz gülmeyeceğim..Ama yolumdan da dönmeyeceğim.Biliyorum yolum açık olmayacak ve adın kolay unutulmayacak..
Benimki sonu olmayan bir maceraydı işte..Mutlu sonla bitmeyen bir siyah-beyaz filmdi.Hoşça kal kavuşamadan yitirdiğim sevgili..Hoşça kal sonbaharın tatlı ve sert esintisi.Hoşça kal sevincim , kederim ,düşüm , hayalim..
Engellere yenildim üzgünüm,bundan sonra sensiz ve sessiz her günüm.. Sana mutluluklar diliyorum bensiz hayatında..Ömrümü kollarında bırakıp,hüznümü sarıp sarmalayıp gidiyorum uzaklara…Diyecek çok da söz kalmadı aslında..Dilimde o son kahrolası sözcük ..
Elveda aşkım ELVEDA sana…
YORUMLAR
Dil-i Edebiyat
Acı bir serzenişti işte,yine hayata dair..