YORUMLAR
kantici doğru söylüyor bir tek içeri değil dışarıdada aynı değil mi kimseye çok fazla acımayacaksın yoksa acınacak hale gelirsin yardım edeceksen edeceksin ama kendini kullandırmayacaksın güzeldi Bayram da çocuklarının yerini öğrendi Paşazadenin işleri açılır artık
tebrikler
saygılar
Sayın Hocam,
Paşazade hayat mektebinde artık para da kazanıyor maşallah.
Nasıl oldunuz Hocam? Gözler nasıl? Aman dikkat, benim de gözümde kanama başladı , moralim bozuk biraz. Hiç sinirlenmeyip,ot gibi yaşamak gerek
Saygılarımla.
Kemnur
Kemnur
Hani derler ya bir insan yedisinde neyse yetmişindede odur diye. Paşazade bunun en gerçek örneği bence. İçinde ki insan sevgisi hep iyiliğe yönlendiriyor. O kadar şey geçti başından, nelere şahit oldu ama bizim paşazade saf ve tertemiz yine. Çok duygulandım hocam...
Bir gün insanları sevenler, sevmeyi bilenler galip gelecek. Umudum var...
Emeğinize, yüreğinize sağlık. Saygılarımla...
Kemnur
İlk etapta Paşazadeye Kantinci Apo'nun verdiği ders oldukça dikkat çekiciydi. Özellikle de doğranan koyunun yanında otlamaya devam eden koyun olmak ifadesi harikaydı. Daha sonraki dilekçe yazarak para kazanma konusu da beni geçmişe götürdü..Bir sene kadatr çalıştığım Bakırköy Kartaltepe muhtarlığında ben de yapmıştım dileççe yazarlığı...Önceleri istidacı diyorlardı onlara, sonra arzuhalci oldular..Şimdi ise dilekçeci deniyor...
Güzel bir bölümdü yine tebrikler.
NOT: Bu arada bizim son dizi yazısı Eray - Ben ve Tiyatro'' başlıklı yazıya bir yorumun gelmedi. En azından orada sana biçtiğim rol hakkında görüşlerini öğrenmek isterdim.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
sami biberoğulları
Bak senin sıhhatin her şeyden önemli...Yazı okuyacağım diye gözlerine yüklenme fazla...Haydi Allah'a emanet ol. Yengeme de selamlar...İyi geceler.