Teşekkürler
O değil de;
Bugün biraz nostalji yaptım. Eski sayfalarıma gözattım.:)))) Eskiden de kötü şiir yazıyormuşum...
İlginç olansa;
Okuyucu kitlem ilk günden bugüne temelde aynı. İlaveler olmuş ama ilk okuyucu/yazar dostlar kötü şiirlerimden halâ bıkmamış... Şımarmadım dersem yalan olur.
O’nları bugün de sayfamda görmekten onur duydum.
O değil de;
O’ kendini bilir... çok çok iyi şiir yazan bir dostum, ’senin yazdığın şiirler bir halta benzemiyor aslında, ama çok iyi şairler bile her yazdığını okuyor ve hatta yorumluyor. İşte buna bir türlü anlam veremiyorum’ demişti.
:))) Tam olarak öyle söylemedi, zarif biri olduğu için nezaketen kurduğu cümleler daha esnekti. Ama ben gözlerinden anladım. Tam da böyle söylemek istedi.:)))
Hislerim beni yanıltmıyorsa ki :))))) hep yanıltır, sayfama gelenler iyi şiir okumaya gelmiyor. Sadece okumaya geliyor.
Bunu bende yapıyorum, bazı sayfalara iyi şiir okumak için değil sırf O’nu okumak için gidiyorum.
Hatta konuyla ilgili serzenişlere bile maruz kalmıştım, ’gruplaşma mı oluyor’ diye. Olmaması mümkün mü! Burada her yazar/şairın belli bir okuyucu, yorumcu kitlesi var. Bundan daha doğal ne olabilir...
Mevzuyu sakız etmeden bağlayayım,
İlk günden bugüne sayfamı onurlandıran tüm dostlara kocaman teşekkürler, kocaman sevgiler.
:) O değil de; iyi bayramlar...
YORUMLAR
Geçenlerde bir dostum ziyaretime gelmişti. Ayıptır söylemesi yedik içtik en son ona bir türk kahvesi kendime bitki çayı yaptım. Hani şu içinde envai çeşit bitkinin olduğu türden. Arkadaşım yüzünü buruşturarak o kötü şeyi üstelik herhangi bir tatlandırıcı kullanmadan nasıl içtiğimi sordu. Bende niye ki diye sordum " Çünkü tadı berbat " dedi. O sana göre öyle dedim.
" Ben çok seviyorum "
Beğenmeyen içmesin dimi ama :)
Bilmem anlatabildim mi? ;)
Sevgiyle sevgili Esma...
Esma KAHRAMAN
:) kocaman sevgilerimle Sayın Yazarım. sefalar getirdin.
Ben sözde sizi takip ediyordum bir senedir ama şiir mevzuunu kaçırmışım. Yine kendini uyanık sanan saflardan oldum yani. Hemen gidip şiir sayfasına bir bakayım.
Ben sizi beni gülümsettiğiniz için okuyorum. Sizi okurken, bilgisayar başında oturan, kahvesini yudumlayan, muhtemelen her yudumda zihnine biraz daha muziplik dolan ve düşünce akışı biraz daha hızlanan bir hanımefendiyi gözümün önünde görür gibi oluyorum. Ve cümlelerinizin konulara böyle kelebek gibi konup biraz durup sonra kalkıp uçması hoşuma gidiyor sanırım.
Ben memnunum sizi tanımış olmaktan. Daha da takip edeceğim sizi bilesiniz vesselam :)
Esma KAHRAMAN
:))))) evet mikrop bi ifadem olduğu sölenir... ne iyi ettin de geldin. sefalar getirdin Sayın Yazarım.
vallahi ne yalan söyleyim Esma bende çoğu zaman eski sayfalarıma göz atıyorum. Sizleri okuyorum, bu çok güzel bir şey. Sen aslında konu olarak önemle güzel şeylere değiniyorsun, bu yüzden sana yazıyor olabiliriz. Sen bizim şair yazarlarımızdan bir tanesisin. "Sayfama gelenler iyi şiir okumaya gelmiyor" diyorsun. Bnece iyi yazıyorsun arkadaşım.
Esma KAHRAMAN
:) yüreğine sağlık. sefalar getirdin Sayın Yazarım.
Seni okuyanların arasında ben de varım ama nedense sen bir iki kez hariç benim sayfamı beğenmedin. Sağlık olsun,ben yine de inatla sayfanı ziyareti sürdürdüm.
Ben sayfama gelmeye tenezzül buyurmayanlara kendimce burnu büyükler diyorum.. :)))
Sen hariç, seni seviyorum :)))
sevgiler..
Esma KAHRAMAN
:) benden de kocaman sevgiler Sayın Yazarım. sefalar getirdin.
glenay
teşekkürler,
sevgiler..
Sevgili Esma.
Kaç ay oldu bilmiyorum. Hani şu saçları gözünün önünde hatta bir gözü kapalı bir hatun resmi vardı profilinde...Hah işte o günlerde ben daha bu sitede tıfıl bir çırak iken vatandaşın biri tavsiye etmişti seni okumamı...Valla kendi hesabıma aynen senin de dediğin gibi sırf okumak ve bir şeyler paylaşmak için takıldım sana...Sonrası....Seyyar Tayyar'ın dediği gibi takılış o takılış..''Patladı gitti''.İyi de olmuş...Kıskananlar çatlasın...
Selam ve sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
bak şimdi şımardım işte... sen yinede tavsiye edenin arkadaşlığını yeniden gözden geçir :)))) kesin o da bizim gibi biriz uçmuştur.:))))))
:) seni tanımakta benim için onur... sefalar getirdin Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Daha nice güzel şiirlere dostluklara arkadaşım..
Sevgiler İzmir'den..