- 853 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
biz normal insanlar
İnsanların ne söylediklerinden çok ne yaptıklarına dayanarak normal tutum ve davranışların neleri oluşturduğunu kağıda dökmek istedim,aslında dökeceklerim normal insan kriterleri; biz normal insanlar sürekli üretmek için çabalarız para kazanmak için çalışırız,kurallar koyarız,her sabah erkenden uyanırız çünkü hiç zevk almadığımız işleri yapmak için yola koyulacağız.Emekli olmak için çabalarız,emeklilik gelincede emekliliğin tadını çıkaracak gücümüz kalmaz,Sonra botoks yaptırırız avonu paraya boğarız ve gücün paradan,paranın mutluluktan çok daha önemli olduğunu biliriz.Araba,ev giysi gibi nesneleri kıyaslarız,yabancılarla hiç konuşmayız,komşular hakkında hep kötü konuşuruz,anne ve babalarımız zaten her zaman haklıdır.Evlenip çoluk çocuk yaparız,çocukların iyiliğini düşündüğümüzü söyleyip aşk bittikten sonra uzun süre birlikte yaşarız ve bu süreçte ettiğimiz kavgalarda çocuklarımızın kulaklarını tıkadığını hiç görmeyiz,farklı olmaya çalışanları hep eleştiririz,hiçbir yararı olmadığı halde adına kravat denilen saçma renkli bez parçasını boynumuza dolarız,duygularını açığa vuran insanları küçümseriz dee… Bazılarımız satın bir servet olduğunu düşünür bazılarımız da başlarım lan sanatına deriz,moda akımlarını takip ederiz,ünlü insanların tonlarca birikmiş parası olduğunu düşünürüz,sıradan ölümlü olduğumuz halde diğer ölümlülerden üstün olduğumuzu göstermek için her şeyi yaparız,asansörde kapıya doğru dönüp ne kadar kalabalık olursa olsun tek kişiymişiz gibi davranırız.Yapılan espiri ne kadar komik olursa olsun bir restoranda asla yüksek sesle gülmeyiz,acıkmadığımız halde günde 3 öğün yemek yeriz,trafikte sıkışınca küfrederiz,toplumda bize düzgün bir konum sunan ilk kişiyle evleniriz,aşk zaten bekleyebilir!
Deprasyonu hetgün aşırı dozda tv ve müzikle bastırırız,kadınların futboldan hoşlanmadığını erkeklerin de ev dekorasyonundan anlamadığını zaten bellemişizdir.Meydana gelen her kötü şeyde hükümeti suçlarız.İyi, dürüst,saygıdeğer biri olursak herkesin bizi zayıf,savunmasız,kolayca yönlendirilebilen biri olarak görmelerinden korkarız...
BUNLAR NORMAL İNSAN KRİTERLERİ…SAHİİ BİZ GERÇEKTEN NORMAL MİYİZ???