YORUMLAR
Böyle bir hesap ta yazın biz ,yani kardeşlerim ve annemle birlikte yapmıştık. Bahçedeki ağaçlar kesilmiş,ondan aldığımız paranın 5 kişi arasında paylaşımına gelmişti sıra.Aynı yazdığınız öyküdeki gibi uğraşıp durmuştuk. Üstelik alacağımız para da komikti. Bu arada yeğenim Cihan
gelmiş ortada anneme gidip gelen parayı cebinden çıkarıp vermişti gülerek. Biz de Allah iyiki bize
çok para vermemiş,içinden çıkamayacakmıştık diye gülüşmüştük..
tebrik ve selâmlarımla..
Kolay hesabı, dört bilinmeyenli denkleme çevirmişler. Bu durumda kantincilik zor olur, tabiki. Saygılarımla
Kemnur
Yav Aga bu nasıl bir hesap böyle gül gül öldüm.
Kendimi orta okul yıllarımda matematik dersinden soru çözmek için uğraşıyor gibi hissttim. Başlardım problem çözmeye...Bir yere gelir aynen böyle takılırdım. Sonra kağıdı buruşturup çöpe atara sil baştan yapardım. Bazen bir problem çözeytim derken defterden on yaprak eksilirdi...Oysa cevap her zaman oldukça kolay ve basittir.
Çok çok güzeldi.
Selam ve sevgiler.
Kemnur
Allah iyiliğinizi versin hocam...:))))
Burdan bağırasım geldi resmen çatladım. O hesaba bende karışacaktım nerdeyse.Bazen bu durumları bizde yaşıyoruz. Çık çıkabilirsen hesabın içinden ama sonunda bir yol bulabildiler çok şükür. Çok güzeldi. Emeğinize, yüreğinize sağlık. Saygılarımla...
Kemnur
Yüzde tebessüm oluşturacak bir bölüm okudum.para üstü ve kurşular içinden çıkılmayan hesaplar.Bu arada Paşazadenin orada kitap okumasına sevindim.
HER ZAMANKİ GİBİ HARİKA BİR YAZI OKUDUM.
ABİM ELLERİNE SAĞLIK...
SAYGILARIMLA...ESENKAL...
Kemnur
Sona kadar gelirken, 'kantinci apo' ve de 'mahmut saim' isminin defalarca yazılmış olması insanı rahatsız ediyor.
Ama sonra bu serinin yazılış amacıyla okunduğunda, insan daha mantıklı bir kavram geliştirip bu sefer okuduğu cümleleri benimsiyor.
İlk baştan beri Edebiyat adına kalite ve azmi buluşturan erbabımı yine gönülden kutluyorum.
Şu on liranın ve de üstüne birkaç bozukluğun hesabı da ne yamanmış:)
Geçmiş olsun dileklerimle, sağlıcakla ve hürmetle erbabım daim...