DUMANI ÜSTÜNDE SEVDALAR...
Sevdalar,uçsuz bucaksız etrafmı kuşatan.Her an gün ışığına çıkmaya hazır, her an hissedilmeye müsait sevadalar...
Kiminin bir çift bakışında, kiminin de sessizliğinde gizlenmiş saf ve bir o kadar büyüleyüci sevdalar...Buharı tüten bir tas tarhana çorbası sıcaklığında kimi zaman; tadıyla hem huzur garh eden yüreğinize hem de size açlık hissini unutturan...
Bazende tam unutmak istenir iken,esen bir rüzgarla küllerinden doğan bir ateş misali... O ateş ki yakıp kavuran, gündüz ile gecenin zıtlığını unutturan...
Hepsinden bir tutam yok mu hayatlarınızın seyirlik perdelerinde? heyecan dolu dakikalarda nefesler tutularak izlenen,beklenen sahneler...
Acımazsızca geçen saatlere yenik düşen güzel kalplardeki yalın aşklar! Zamanın vurdum duymazlığı içinde savrulmuş,bir mektupta, bazen içe çekilen güzel bir kokuda yeşeren duygular...
Yüreğin tellerine çarpan ve böylece güzelleşen herşey aslında hiç çirkin olmamıştır bundan böyle.Çünkü ona gönlünü kattın, o gönlü de sana katan da bu aleme neler katmadı ki başıboş ve anlamsız kalsın???
Sevda sana verilmişse bu dünyada kimbilir onu sana bahşedenin manası ne derinlerde gizli.Muhteşemliği ve kusursuzluğu! İşte bir de bu kapıdan arala hakikati!!!...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.