- 642 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YABANCI
Merhaba yabancı;
yine ben yani arkadaşın,sana sana bu sefer duygularımı nasıl açacağımı bilemiyorum.ben bir aşık sen ise bir YABANCI.Ah bir anlayabilsen duygularımı.bir gün sende anlaycaksın sevmenin ne demek olduğunu.bir gün bu kaderimin bu talihimin canına okuyacağım.insanlara lanetler yağdırıyorum.bunu sebebini sadece seven kullar anlayabilir.insanın hayatta o kadar güç günleri oluyor ki;arkadaşın bile arkandan konuşuyor.böyle bir hayatın böyle bir dünyanın canına okuyacağım.geri getir ömrümü,geri getir bana sevdiğimi geri getir YABANCI.eğer bu dünyada yaşıyorsam sebebi ve önemi var.eğer bu fani dünyadan göçersem bilin ki bütün sevgilerin yalancı bütün aşkların sahte olduğunu anlayın dostlarım.bir gün öldürecek bu hasret ile karışık nefret.o zamanlar insanlar çok mutlu olacak bir kişi var ki o ağlayacak.o da kendisin çok iyi biliyor.
Sen sevme ben bu aşkı kendimde yaşarım,sen karışma YABANCI.bu benim gönlümün efsanesi ben zaten günden güne eriyen bir hastayım.ha bugün ölmüşüm ha yarın.ama sevdiğim kişilerin yanında ölmek daha acı veriyor.bu gerçeği kimse bilmiyor.bilmelerini istemiyorum.çünkü ben acınmak istemiyorum.hayatımı bugünlere sığdırmak istiyorum.dolu dolu yaşamak gülmek istiyorum.ama hayat beni hep ağlatıyor.boşver be biz kaderle barışmamış insanlarız.atın ölümü arpadan olsun.beni hayata bağlayan tek şey;bembeyaz yapraklı defterim,cd’lerim ve o YABANCI. elveda mutluluklar,elveda gençliğim,elveda geleceğim,elveda elveda.....YABANCI şuan yanımda defterim,fonda müzik ve gözyaşlarıyla dolmuş mendil.
Güneş battı karanlığı görünce söyle sevgilim hiçmi sevmedin,yalandanda olsa bir kere söyle hiçmi sevmedin YABANCI.
Bu yazıyı senin bir sözünle bitirmek istiyorum.
NANKÖR İNSANOĞLUUUUUUUUUUUUUU.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.