- 529 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SUSTURULAN KALEMLER
Öncelikle bütün şair ve şiir sever dostlarıma saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum.
Daha önceleri bu sitede bir üyeliğim bir kaçtanede karalama şiirim vardı.daha önce diyorum çünki bir gün ansızın üyeliğimin iptal edildiğini farkettim.Her ne kadar irtibat kurup bunun sebebini sorsamda bir cevap alamadım.Bana bir cvp vermek zahmetinde bulunmayan arkadaşlara teşekkür ediyorum.biliyorumki bu olay sadece benim başıma gelmiş bir olay değil.Olamazda.İnsanlarımızda biraz yetki olunca nedense sorgusuz herşeyi yapabiliyorlar tıpki burada görüldüğü gibi.hiç önemi yok ben şiir yazarım hatta ben şiirlerimi yayımlayacak sitede bulurum.Fakat burada dost edindiğimiz dostlarımızdan ayrılmaktır beni üzen.şimdi ben buraya onlar için bir şiir yazardım fakat yapmayacağım.
onları taşlamakta olsa güzel dizelerimi buraya yazmayacağım.siz değerli şair ve şiir sever dostlarım.Sizlerden özür dileyerek aranızdan ayrılıyorum hakkınızı helal edin.
saygılarımla: alperen4149
www.edebiyatdefteri.com/index.asp?istek=tum_siirler&k=detay&Siir_id=78293
YORUMLAR
Peki bu site yönetivileri aynı ağ müzerinden nete girince ip adresinin aynı olacağını bilmiyorlarmı ben oğul-ariyle aynı cafede siteye giren birisi olamammı.?bunu yapmadan önce bana sorup bilgi almaları gerekmiyormu bunların bildiği kadar bende biliyorum bu bilgisayar işlerini.
Sevgili alperen!o benimde başıma geldi,sebebini sorduğumda site yöneticisinden aynen şöyle bir cevap aldım;oğul arı ile aynı pc den yazdığınız için üyeliğiniz iptal edilmiştir.Tabi bunun ne kadar büyük bir saygısızlık,anlamsız ve çocukça olduğunu izah edince yaptıkları hatayı anlamış olacaklar ki üyeliğimi geri bahşettiler ve sonrasında yayınladığım ilk şiire kurdela verdiler.(sanırım bu bir sus payıydı,ya da özür.Çünkü ben o şiirin kurdelayı hak edecek kalitede olduğuna inanmıyorum.Hoş kurdela alanların çoğu hak etmiyor ya!seninde bildiğin üzere benim asıl eğilimim araştırmacı yazarlıktır.Şiirim çalakalemdir.Anlık serzenişler...şiirde denilmez aslında.)Keşke hepimiz ve şiir yazdığını sanan herkes oğul arı kadar şiire vakıf olabilse,burasının bir şiir ve şair çöplüğüne dönüştüğünü anlamış olacak ki,dikildi ve hiç şüphem yok ki,bunu şiir adına,şiir hatrına yaptı.Başka bir gaye taşıdığına beni hiç kimse de inandıramaz zaten.Yürekli insandır,bunu sen benden iyi biliyorsun.Haksızlık,yanlışlık ve hatalar karşısında susmayı bilmeyen bir yapısı var.Çoğu kez bu sitede yaşadığı tatsızlıklar nedeniyle kendisini teskin etmeye çalıştığımda hep şunu söyledi;"annemiz bizi böyle doğurmuş hocam!nasıl değişebiliriz ki?."işte değerli alperen kardeşim haksızlıklar karşısında susmanın lal bir şeytandan farkı olmadığını bilen ve o kıstaslarla yaşayan birisi oğul arı.
Makberiye yazdığı taşlama….o şiiri yazdığında ben yanındaydım,inanırmısın 15 dk yı geçmedi ki;hocam bitti o lanetin nazar boncuğu dedi.Her açıdan günün şiiri olması gereken o şiiri görmemezlikten gelen sitenin ali kıran baş kesen'leri sonraki gün naylon şairinin yazdığı tekerlemeyi şiir sayıp seçkiye reva gördü.Yani diyeceğim Türkiyede şair ve yazar olabilmek için neden hala çehovların,dostyowskilerin,balzacların,gogolların,sheksperlerin okunmasının mecbur kılındığı şu aşağısı yukarısı karışık olan sitede bile su yüzüne çıkıyor.
Kendi gerçek değerlerini kişisel çıkarlara ve ahbap çavuş ilişkilerine kurban eden bir millet olmaktan ne zaman kurtulursak,işte o zaman özgün bir literatüre sahip olup,yukarda ismini zikrettiğim ecnebilere bu kadar mecbur kalmayacağız..
Oğul arı’nın üyeliğinin iptaline sebep olan olay;şiirlerinin bir kaçı hariç hepisini silmiş olmasıymış.Kendisine sorduğumda aynen şu cevabı verdi;”Hocam benim şiirlerimin burada işi olamaz.Bu siteye layık dört çalışmam var onların haricindekileri alıp gidiyorum” dedi ve arkasına bile bakmadı.
Her gün yaşanan yeni bir olay onun ne kadar haklı olduğunu ve sezgi gücünü,olayları analiz edebilme yetisinin kuvvet ve kudretini ortaya koyduğundan ve sana da,hiçbir mantığın kabul etmeyeceği bu tavırlarından dolayı bende bu siteyi terk ediyorum.Senin de oğul arı’nın da hemşehrim olmanızdan gurur duyuyorum.Burada iki bit pazarı meşhuru yazsın ve otuz otuzbeş kişilik gafil sürüsü de şak şaklamaya devam etsin bakalım,Türk şiirini yalan ve riyayla ne kadar büyütecekler,merak ediyorum.
Mehmet TELLİOĞLU
Gümüşhane