YORUMLAR
Kemal bey yazılarınızı okumaya ara vermiştim. Tekrar başladım keyfi bir ara değildi site dışında oluşan tendi hayatımla ilgi bir ara idi bir tek size karşı bir gecikme değildi neyse ruh halim düzeldi okumaya başladım
Paşa zadeyi özlemişim Dalaverenin kötülüğüne gelince bende düşünürüm bir insan salt kötü olabilirm mi bu kadar diye ben öyle insanlara insan kılığına bürünmüş şeytan diyorum Allah herkesi öylelerinden korusun
Aramıza dönmenize sevindim. Kendinize çok dikkat ediniz.
Saygılar
Kemnur
Efendi insan nereye giderse kadrini bilecek birileri çıkar. Bakalım kantincilik nasıl gidecek. Saygılarımla
Kemnur
Hocam gözlerinizi fazla yormayın bence...buna rağnem en ufak kayma ve sapma yok akıcılıktan...selamlar
Kemnur
Bilerek kötülük yapmaya devam edenlerin sanki var olmak için bir yöntem bulmuşlar gibi gelir bana hep. Çok küçük yaşta yaşanılanlar ve çevresiyle yaşadıkları insanı biçimler durur bence. Başarılı anlatımınızı kutluyorum. Var olun.
Kemnur
Değerli Dost.
Uzun bir yorum yazarak gözlerinin yorulmasına vesile olmak istemiyorum. Çok güzel bir bölüm daha eklemişsin. Çok sağolasın. Sayende benim de yüzüm gülüyor , bazen de derin düşüncelere dalıyorum.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
KEMAL BEY YAZININ İÇİNE ÇOK GÜZEL ÖĞRETİLER YERLEŞTİRMİŞSİNİZ. HARİKASINIZ SİZ ELLERİNİZE SAĞLIK..
PAŞAZADENİN DOLANDIRICILIK HAKINDAKİ SÖZLERİ ""“Dalavere Dilaver, sakat doğmuş insanlar gibidir. O’nun bedeninde değil, ruhunda bir sakatlık vardır. Ruh hastasıdır. Çünkü O, bir çıkarı için, bir işi için değil, kötülüğü, kötülük olsun diye yapar. Kötülüğünün, kötülük yapmaktan başka hiçbir amacı yoktur. Bütün bu dünyada kötülük diye hiçbir şey kalmasa, bu Dilaver, tarihteki bütün kötülükleri tek başına yeniden dünyaya dağıtabilir…”"" DİĞER PROFÖSÖNEL DOLANDIRICININ AZDA OLSA BEYNİNE GİRECEKTİR DİYE UMUYORUM..
HÜRMETLERİMLE.
Kemnur
Dünkü bölümden sonra bu bölümde farklıyıdı. (tüm bölümlere göre kendimce) Nedenine gelince,
Paragrafta geçen bir yer Kelebek etkisini hatırlattı bana.
“Ama kim bir arkadaşıyla beş dakikalık bir karşılaşma yüzünden, bütün geleceğinin değişebileceğini bilebilir?”
Ve bu söz. Hayata dair sebep sonuç ilişkisi. Farkına varılmadan karşılaşmaların hayat akışını değiştirmesi gibi. Paşazadenin cezaevinde olmasının sebebinin Dilavere dayandırılması. Ve yaşanılan zaman içindeki hayatta Paşazadeye sadece Dileverin kapılarının açık olması.
Paşazade her ne kadarda ceza evinde olsada alın yazısını kabullenişini gördüm.
Bununla birlikte iç analiz yapılması farklıydı. Dilaverin kötülüğünün kaynağına inilmesi güzeldi.
Üçüncü olarakta yatılı okuldaki Müdür babadan sonra ilk kez Paşazadenin içindeki temizliğini anlayanları okudum....
ABİM
HER ZAMANKİ GİBİ HARİKAYDI. GÜZEL BİR YAZI OKUDUM...
ELLERİNE SAĞLIK...EN DERİN SAYGILARIMLA.....ESENKAL....
Kemnur
DİLEK YILDIZI
SENİ SAĞLIKLI GÖRMEK VE SENİN YAZILARINI OKUMAK....
HER ZAMAN SAYGIMLASIN....