YORUMLAR
bu yazı dizizisi "AZİZ NESİN" ustanın " TEK YOL adlı romanındandır...
"paşazade" oradaki ana karkakteridir... buradaki hikaye neredeyse birebirdir...
halil çamay tarafından 5/19/2012 4:32:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Kemnur
Sevgili Kemal.
Ben de Eyüp Kardeşim gibi bu yazıda o eroinmanın yani Cemil'in söylediklerine takıldım kalşdım. Hikayenin can alıcı noktası orası olmuş...Mahmut Saimden daha önce de bahsetmiştin. Onun hikayesini de merakla bekliyorum.
Kendini fazla yorma ama tamamen boş da bırakma buraları.
Selam ve sevgiler.
Kemnur
sami biberoğulları
Sayın Hocam,
Yazınızda en çok beni etkileyen, eroin müptelası mahkumun , eroinin ne bela olduğunu, ağzı ile
itiraf etmesi oldu. Bu biliyorum ki , hikaye değil, aleni gerçek bir örnektir. Bu konuya tam göbeğinden girerek , öykü içinde bir de ders verdiğiniz için ayrıca kutlarım. BU DERS TOPLUMA EN BÜYÜK HİZMETTİR.
Sürekli bilgisayar başında olamadığım için , yazılarınızı biraz geç okuyabiliyorum. Tekrar dönüşünüze ve daha güçlü olduğunuza tarifsiz mutluluk duyuyorum.
Saygılar Hocam
Kemnur
Paşazade, paşa babasıyla yerini garantiliyor. :)) Bu arada sormak istedim Kemal bey, yeni mahkumlar içeriye alışsınlar diye bir sürliğine karantina denilen ilk bölgedemi tutuluyorlar. Desenize oranında Raconu var.?
Noldu bizim kurbağa kadınla Güzel dula, ne zaman diziye dahil olacaklar?
Hürmetle Kemal Bey.
Kemnur
Cezaevi diye üzülürken, şimdi daha iyi anlamaya başladım. Paşazade orada tahsilini devam ettiriyor.Ne kadar çok kalırsa o kadar şey öğrenecek.Dediğim gibi sabırla tahliye gününü beklemek gerek.
Arada madde bağımlılarına msj olan paragraflar da güzeldi.
HER ZAMAN Kİ GİBİ HARİKA BİR YAZI OKUDUM...
ELLERİNE SAĞLIK
ABİM SAYGILARIMLA...ESENKAL...
Anlaşıldı paşazade dolandırıcılığı tam öğrenecek. Durum onu gösteriyor. Dışarı çıkınca ne işler çevirecekler merak ediyorum. Akıcı ve çok güzeldi hocam. Emeğinize sağlık. Saygılarımla...
Kemnur
Hocam ne oldu dizi işi...Çünkü paşazade ve olaylar rayına oturdu bayağı...artık kıvamında her şey...selamlarımla