- 992 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
AÇIKLAMA
Sevgili dostlar.
Dün "SANAL ÇAPKINLARA" başlıklı bir şiir eklemiştim.
Bu şiirde "Zannetme sen çobansın, bütün insanlar koyun" diye bir dize vardı.
Bu dizenin meali: Herkesi kandırıp, koyun gibi güdeceğini zannetme idi ki bu tâbir birçok kişi tarafından birçok şiirde kullanılmıştır.
Fakat daha önce bir kırgınlık yaşadığımız Ayhan Çoban arkadaşımız soyadının Çoban olması nedeniyle, bu dizeyi kendisini îma etmek amacıyla yazdığımı, insanların bu dizeyi böyle algılayacaklarını düşünmüş ve yanlış tanınanacağı için üzülmüş.
Her ne kadar kırgın ve küskün de olsam bir insanı zan altında bırakmak, onun yanlış tanınmasına vesile olmak istemem, bunun vebâli ağırdır.
Bu vesîle ile bahsettiğim o dizenin Ayhan Çoban arkadaşımızla hiç bir alâkasının olmadığını bildirmek isterim.
Selam, sevgi ve saygımla.
.
YORUMLAR
(Mustafa Çetiner)
Kırgın olsam da arkadaşı zan altında bırakmak istemedim.
Şiire küsmem yazarım ama paylaşmayabilirim en azından belli bir süre.
Zira şiire bakan kalmadı pek, şimdi yorumlar ve yorumlaşmalar revaçta:)
(Mustafa Çetiner)
Selam ve saygımla.
Mustafa Bey, açıklama yapıp adı geçen arkadaşı hedef almadığını bildirmek iyi olmuş.
Kimin ne düşüneceği belli olmuyor.
saygılar
(Mustafa Çetiner)
Teşekkürler.
Selam ve sevgimle.
Aslında o kelimeyi bizlerde kullanırız ama açıklamanız iyi olmuş şimdi ben de affınıza sığınarak yazacağım 'Öküz altında buzağı arayanlar' çok bari aramazlar. Saygılarımla.
Emine UYSAL (EMİNE45)
(Mustafa Çetiner)
Selam ve sevgimle.