- 712 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Ölüm
Ölüm… bazılarımızın korkulu rüyaları bazılarımızın kurtuluşudur bu dünyada. Hiç aklımıza gelmese de aslında aklımızdan hiç çıkmayan bir şeydir. Ölüm nasıl nerede ne zaman olacağını tahmin edemediğimiz bir sondur. Son.. Her şeyin sonu bir daha nefes alamayacak olmak asla bir daha acı çekmemek bile kötü bir his değil mi?
Dünya da yaşadığım her an iyi- kötü ,güzel-çirkin hepsi hepsini özleyeceğim son olduğumda. Abim ile didişmelerimizi, anneme her an sarıldığımda içimdeki acıyı söküp atmasını, babamdan nefret ediyorum desem de dilde onun dünyada tanıdığım en iyi adam olduğunu kimseye söylemeden öleceğim tatlı sevgilimin kötü adam kahkahasını, saçma düşüncelerle kafasında milyonlarca şey kurmasını bile özleyeceğim ama özlemek duygusunu o son an yaşayacağım her şey son nefes anında gözümün önünden geçecek. Çünkü duyguları düşünceleri her şeyi bu evrene bırakıp son bulacağım.
Ölümden korkuyorum!
Ölmemekten de korkuyorum!
Korkmadığımız ne var ki bu dünyada? Aşık oluruz ailemiz başımıza bir şey gelecek,derslerin düşecek,aşk gelir mantık gider gibi cümleler sarf eder ve sıkılırız. Sonunda ise acı çekmeye başlarız bazı aşklar sonucunda olmasa da ona aşıkken çektiğiniz acılar vardır. Sıkılmazsınız ama karşınızdaki sıkıldığınızı düşünür, soğuyorsun der ama soğumazsın hatta her geçen gün ona baktığında yüzün güler aklına her gelişinde demeyeceğim çünkü aklınızdan çıktığını hiç sanmıyorum. Aşk ölüm gibidir. Aklında var olduğunu bilmezsiniz ama aklınızdan hiçbir zaman çıkmaz. Acılar çekersiniz. Size güvenmez karşınızdaki zaman gelir ayrılır…yok olur hayatınızdan. İlişkiler böyledir. Kendinizden başkasına güvenmemenizi öğretir size. Ama yine de mantık yok olduğu için güvenirsiniz. Karşınızdakine sana güvenmiyorum deseniz de. Ona güvenmek istediğiniz için güvenirsiniz. Her yaptığına evet der kabullenir ve onsuz yaşayamamaya başlarsınız. O gittiğinde yaşayamamaktır ölüm işte. Ölüm.. Ölüm korkuyorum senden. Son nefesimden gidişlerden her şeyden korkuyorum.
Korkmadığım tek bir şey var sonsuzluk. Deselerdi bana sonsuzluk var diye. Sonsuza kadar sorunlarla baş edebilir ve alttan alabilirdim. Ama ölümlü bir dünyada bana ölümü ilk sen yaşatma demeyi seçiyorum ben sadece. Ayrılıktan korkmak sadece sevdiğin insana karşı olur sanırım. Diğer türlü basit bir cümledir ayrılalım.. Ve biter ama ölmezsin.Sevgi,aşk,özlem, tutku her şey sonucunda ölümü getiriyor korku ile…
Ama bazıları içinse ölüm bir kurtuluş demiştik.. Evet bu dünyada saçma sapan yaşayan insanlar var. Hatalar üzerine hatalar ve hatalardan alınmayan dersler. Benim hatalarım kitaplarım oldu ve ezberledim onları yapmamak üzere yok ettim dünyamdan. Ama bazıları işte o bazıları kısmına giren insanlar sizler ölmeye mahkumsunuz. Hiçbir şeyden ders almayan benciller. Her şey istediğiniz gibi olmadığında hemen haplar kendini atmalar evet siz bu kadar acizsiniz. Ölüm sizin için bir kurtuluşsa buyurun kurtulun… Ama siz hiç mi güzel gün yaşamadınız ? Bunu düşünün ve sonra öldürün kendinizi korkmadan.