VATANDAŞIN SABRI
Akşam haberlerini izlemek insana cazip gelmiyor artık.O kadar ilginç ve sıkıcı yorumlar yapılıyor ki sivri sivri konuşmalar ekrana geliyor ki insanın midesi bulanıyor…devleti küçümsüyorlar, sarsıyorlar erklerin işlevlerini yerine getirmelerine yardımcı olmaları gerekirken eleştirileriyle zorluk çıkarıyorlar insan öyle his ediyor ki demokrasi karşıtı bir kesim var sanki…edebildiği kadar mücadele ediyor bu memlekete huzur ve sükunet geldiği/geleceği anda kaçıp gidecek çünkü yapacak bir şeyi kalmıyor.Bunlar buralı da değil zaten
Bu memlekette en çok Meclise saygısızlık yapılıyor.Yasama organı rahat bırakılmıyor.Ne anlamda kullanıldığını bilemediğimiz Laiklik ve Bölücülük kavrarlarını kalkan olarak kullanıp burunlarını sokmadıkları yer kalmadı.Neredeyse vatandaşın yeme içmelerine müdahale edecekler.Verelim “İfade Özgürlüğü”nü, hakaret ve iftira içirmedikçe kim neyi konuşmak istiyorsa/konuşabiliyorsa konuşsun. Şu şöyle dedi, bu böyle dedi dedikodusundan kurtulalım artık.Bırakın kılık kıyafet serbest olsun birilerinin ıcığı cıcığıyla uğraşmayalım yahu!.. ne oldu bize? medyamız nasıl oldu da böyle basit meseleleri göndemin birinci maddesine taşıyarak kendini bu kadar küçük düşürüyor.Yoksa iletişim Fakültelerimizde dedikodu yollarını mı öğreniyorlar.
Ya olan bu memlekete bu millete oluyor. hızımız kesiliyor,zenginleşemiyoruz neyimiz var neyimiz yok kendimize bakamıyoruz mutluluğun yollarını arama fırsatını bulamıyoruz…Elin oğlu, insanın mutluluğunu esas alarak bilim ve ekonomide baş döndürücü ilerlemeler kayıt ederken, biz kısır çekişmeyle zaman kayıp ediyoruz.Üzülmemek elde mi? Demokratik Parlamenter Sistemde Meclis, “yasama organıdır” toplumu huzursuz eden bir durum varsa ,yasal düzenlemeye giderek hayatı kolaylaştırır.İki ana görevlerinden biri bu, diğeri de denetlemedir.Ayrıca beğenmeyenler varsa sivil toplum kuruluşları aracılığıyla medya aracılığıyla da bunu Parlamentoya izah ederler.Ama hiç kimse “abanın altında sopa gösterircesine” Meclis bu yasayı çıkaramaz diyemez.Aslında öylelerini yuhalamak lazım “sen kimin adına kimin meclisine dil uzattığını bilirimsin” diye.Bu tür insanlar milleti “koyun sürüsü” sanıyorlar,çünkü kendileri kurttur.
İnanın bu çağda böyle bir yazıyı kaleme almaktan utanıyorum.ama ne çare görüyorsunuz işte TBMM’ne saygısızlık yapılıyor.O yüce çatının altından daha yasal bir zemin var mıdır acaba? İnsanın şahdamarı kabarıyor arkadaş.Konuşmadan yazmadan da insan dayanamaz ki.
Allah bu memlekete bu millete huzur versin…selam ve dua ile
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.