YORUMLAR
Kemnur
Kemnur
Sayın Hocam ,
Sürekli baktığım köşenizde, sizi görmek ,benim için büyük mutluluk. Ne uzun bir araydı be Hocam.
Epey sorunları geride bıraktığınızı umuyorum. Sizi ,bunca seven varken , siz de, kendinizi sevmek zorundasınız, Hocam.
Bu Yağcı Tahsin,çok güzel olmuş. En hoşuma giden yanı cezaevindeki adembabaların , onu söğüşlemeleri oldu.İster misiniz , ufaktan racon kesen Paşazade , yarım mapushana ağası da olsun.
Hocam dönüşünüze, çok sevindim. Ne dersiniz , bu onarım, motoru uzun seneler , teklemeden çalıştırır değil mi? Hoş geldin yuvana , hoş geldin dostlarının yanına, hoş geldin eşine çocuğuna,aramıza yeniden, hoş geldin Sayın Hocam.
Kemnur
HOCAM ÖNCELİKLE ÇOK AMA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN...SİZİ ÇOK ÖZLEDİK GÜZEL YAZILARINIZLA BERABER...RABBİM ACİL ŞİFA VERSİN...ŞU SİGARAYI BIRAK,HAYAT SENİ DAHA ÇOK SEVSİN...SELAMLAR
Kemnur
Kemnur
Paşazade yüreği tertemiz olduğu için, herkesi kendi gibi bildiği için yine üzülecektir. İnşallah ufak tefek darbelerle çabuk atlatır.
Hocam anladım sizde çok özlemişsiniz ama gözlerinize dikkat. Sağlığınız çok önemli. Biz biraz daha bekleriz. Kendinizi yormadan yazın lütfen.
İyi ki varsınız...
Saygılarımla...
Kemnur
Vay vay bizim zade tamamdır ya. Adam olacak bu çocuk.:)) Kemal bey sizin yazdığınızı okumak çok keyfli, yalnız bu aralar bu keyften memnuniyetle vaz geçebilirim.. Gözünüz iyileşene kadar ama anlaştık mı?.. Yormayın kendinizi... Selamlar ve saygılar.
Kemnur
Paşazadenin tahliye gününü dört gözle bekleyeceğim. Dışardaki ruh haline göre daha bir olgunlaştırmış cezaevi Paşazadeyi.Son bölümleri okurken aklıma Tatar Ramazan geldi. Mazkumu koruması garibanı kollaması gibi. Paşazade eğer orada çok kalırsa Tatar Ramazan gibi olur sanırım.
Bu arada Yağcı Tahsinle aynı kovuşta kaldığına göre Paşazade diğer bölümlerde Tahsinin ismi yine geçek sanki. Onuda beklemek ve okumak gerek ne kadar meraktan patlasakta..
Bu paşazade umarım birgün rahata kavuşur. Şimdilik tahliye gününe kadar bekleyelim bakalım......
Abim ellerine sağlık.Her zamanki gibi harika bir yazıydı.
Yürekten saygılarımla.....ESEN KAL......
Hımmmmm...Bizim Paşazade artıkyavaş yavaş hapishane gediklisi olmaya başlamış..Raconlar maconlar...Bundan sonrasında yavaş yavaş bir rota çizecektir kendisine. Haydi hayırlısı bakalım... Yine güzel bir bölümdü. İlk kez ayakları yere basan, birazcık da olsa olgunlaşmış bir Paşazade gördük...Bundan sonra fazla ezilmeyecek galiba.
Kendine dikket ederek ve de gözlerini fazla yormadan azar azar devam et...
Selam ve sevgilerimle.