- 677 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM DERTLİ BAŞIM
benim bu dertli yüzüm hiç gülmedi gülmiyecek kara bahtım hala sürüyor dert bitti derken tekrar başılyor bende isterdim iyi haber vermeyi olmadı işte allah bana bunu yakıştırmış bu illeten kurtuluş yok galiba
mücadele etmem gerek ve benim halimde kalmadı
mutsuzum çok üzgünüm dünyam başıma yıkıldı güzel hayallerim yok oldu bir anda karabasan çöktü üstüme allahım yinemi ben kansere yakalandım
inşallah sonum iyi olur azraili yakışıklı görmek istiyorum
beni korkutmasın severek peşinden gideyim allahımdan bunu diliyorum
rahmetli babaannem derdiki azraili yakışıklı gören cennete gider
ve güzel ölüm olur onun için
bende güzel ölüm istiyorum allahımdan banada güzel ölüm nasip etsin
yanlız pes etmiyecem çocuklarım ve beni seven tüm dostlarım ve akrabalarım için bu illetlen savaşacam biliyorumki bir çok insan yanımda olacak bana moral verecek destek olacak sevenlerimi üzmek istemiyorum ALLAHTAN bana yardım etmesini diliyorum şimdilik hoşça kalın tüm dostlarım sizler dualarınızla benim yanımda olacağınızı hissediyorum hepinizden allah razı olsun inşallah tekrar sağlıklı günlerime dönerim saygılar sevgiler tüm dostlarıma ...
YORUMLAR
Kardeşim ,
Bozma moralini.Nihayet bu bedenler bize dünya hayatı için verilmiş elbiselerden başka bir şey değil.
Yine de Karadenizin "Likapalarından" ve " Kara üzümünden" ve çiçeklerinden vazageçme.
Bütün Karadenizi saran bu illet hastalık çaresini yine Karadenizin çiçeklerinin renklerinde gizlemiş bence.
Likapa mevsimi geliyor.
Bir de yaylalarda yükseklerde mor çiçekli "kaya kekiği" olur sizin oralarda.
O dünyanın en güçlü kekiğidir. Ve vücudun savunma sistemini güçlendirir.
Likapa "antioksidan" muhteviyatı en yüksek meyvedir.
Kara üzüm suyu kan yapıcıdır.
Benim kızkardeşim de aynı hastalıkla mücadele etti ve şu an iyi Allah'a şükür.
Likapa suyu ve kara üzüm suyu içtiğinden kemoterapilerde asla aksama ve kan değerlerinde düşüş olmadı. Doktoru şaşırdi. Benden Likapa ve Kara üzüm suyu istedi.
Ben her yıl memlekette topluyorum ve hasta olanlara dağıtıyorum.
Çok iyileşen , son devre denilen yerden halı sahalara gelenler oldu.
Sakın moralini bozma..
Ramazan bayramından bir kaç gün sonra dağlar Likapa doluyor. Yer Likapası ramazanın ortalarında oluyor.
O daha iri ve lezzetli.
Annemle babam köye gidiyor. Gidersin yanlarına bakarlar sana ..
Severler de misafiri ..Ama bulaşık yıkamaya yardım edicen.
Bi de çamaşır asıp toplamaya...
Selam ve saygı ile.