YORUMLAR
Öncelikle geçm,iş olsun, hocam. İyileşmenize sevindim. Yazıya gelince; çıkar yerinde herkes çıkarına göre davranır. Güzeldi. Saygılarımla
Kemnur
Merhaba hoş geldiniz hocam. Aramıza sağ salim dönüşünüze çok sevindim. Hepimiz sizi çok özledik ama en çok Paşazade özlemiştir. Bu tatil ona uzun gelmiştir. Başına bir şey gelmeden yaşadığı on gün iyi dinlendi. Zaten gelir gelmez başlamışsınız yazmaya. Yüreğinize, emeğinize sağlık. Saygılarımla...
Merhaba Kemal bey
Geçmiş olsun
Umarım daha iyisinizdir
Hoş geldiniz...
Saygıyla
Kemnur
Değerli Dost, Sevgili Kardeş
Hoş geldin mesajını şiir olarak yazdım ya buraya da yazayım bir kez daha...Aramıza hoş geldin tekrar. Umarım tamamen iyileşmisindir.
Seni tekrar eski formında gördüm bu yazınla. Ama yine de kendini zorlama fazla. Biz seninle ilgili haberleri Nurten Yengeden alıyoruz. O bakımdan kendini yorma fazla...Ama öyle kıçını rahata da alıştırma fazla...Çık gez, toz dolaş tabiatla iç içe ol azıcık. Kendini yatağa yorgana hapsetme sakın.
Eğer traş olduysan öptüm yanaklardan.( şaka şaka, traş olmadıysan da öptüm. )
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
sami biberoğulları
Öptüm seni
Allah'a emanet ol.
Kemnur
Hoş geldiniz..... geçmiş olsun Kıymetli Yazar ve şair dost.. Yokluğunuz hiç çekilmiyor haberiniz olsun.. Nurten Hanıma da kalbi şükranlarımı yolluyorum. Sizin yokluğunuzda bizi habersiz koymadıgı için.
Gelelim paşazadeye, bak bak dedim büyümüş kerata.Bu okul hayat okulu dersler çok sıkı vallahı alan alıyor alamayan tökezleyip kalıyor. Bu ara sanki hapishane kültürüde var gibi sizde ne ara girdiniz oralara? :)) yoksa, sizin empatı yeteneğinize ve hayal gücünüze diyecek söz yok Vallahi.Selam ve saygımla Kemal BEY.
Kemnur
Kemal Bey
Sağlığınıza kavuşmanıza çok sevindim. Bundan böyle kendinize çok dikkat ediniz kendinizi yormayınız bedeninize eziyet edecek şekilde bilgisayar başında durmayınız. Aramıza hoş geldiniz inşallah böyle ayrılıklar tekrarlanmaz tekrarlansa da güzel olaylar yüzünden olsun
geçmiş olsun kendinize iyi bakınız
saygılar
Kemnur
Kemnur
Abim seni görmek ne güzel.Hoş geldin.Geçmiş olsun öncelikle.Urumunun iyi olduğuna sevindim.Bir an ciddi bir rahatsızlık mı diye vesveseye bile girmiştim.Hani sigarayı bırakmıştın sen.
HEMEN BİR ÇIRPIDA OKUDUM PAŞAZADEYİ. ANLAŞILAN PAŞAZADE' YE RAHAT YOK..GELİR GELMEZ,HÜCRELERE ATTIN YA PAŞAZADEYİ. BU ARADA EN SON GAZETECİYLE ÖYKÜLERİ VARDI ANLATILAN. GAZETECİ ÖYKÜLERİ BİTİRMİŞTİ. TEKRAR CEZAEVİNE NASIL DÜŞTÜ. ÖNCEKİ BÖLÜMÜ OKURKEN ATLADIĞIM BİR YER Mİ OLDU.PAŞAZADE SALIVERİLMEMİŞMİYDİ ?
ABİM HARİKA BİR YAZI OKUDUM. ELLERİNE SAĞLIK
EN DERİN SAYGILARIMI SUNARKEN
TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN...
BİR AN ÖNCE SAĞLIĞINA KAVUŞMAN DİLEĞİYLE...
Kemnur
özledik seni usta geçmiş olsun....artık paşazadeyi hırpalamazsın.... diyorum...saygılar
Kemnur
Saygıdeğer dostlar... Hepinizi can-ı gönülden selamlıyorum. SAĞLIK DURUMUM ŞÜKÜRLER OLSUN ÇOK İYİ... Eskişehir Osmangazi Üniversitesindeki muayene ve tedavilerim bitmiş durumda olup, şimdilik, kontrollerimi yaptırmaktayım. Önemli bir operasyon olarak, katarakt ameliyatlarımı oldum. Ayrıca, akciğerimde KOAH'a rağmen sigara içmeyi sürdürmemden kaynaklanan ödem oluşmuş, antibiyotik tedavisiyle kurutuldu. Çok şükür, sağlığım çok iyi... BUNDAN BÖYLE YAZILARA DEVAM. SADECE, BİLGİSAYARIN BAŞINDA DAHA AZ OTURMAM GEREKECEK... HERKESE SAYGILAR...
yok,sul
valla ne desem bilmemki
çook çok geçmiş olsun doostum durduk yerde üzmeyiniz bizi... yeni haberim oluyor
sayggılarımla...
Kemnur
yok,sul
nede olsa yerli mal bakkalda bile olur bizim şu murat 124 gibi
haaaa hayyyyyyyy :)))))))))))))))))))))))))))))))))