- 1591 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sevmek yaşama nedenidir...
Her tükenişin, bitişin ardından yeni bir yaşama nedeni bulmalıdır insan. Aksi takdirde ölümle kucaklaşmaktan başka çaresi yoktur, kalmamıştır.
Bulunacak her yeni yaşama nedeni, yeni bir yaşama yöntemi ve biçimi ortaya çıkaracaktır her insanda. Ve insan kendi yaratıcılığıyla yepyeni bir hayata merhaba diyebilir böylece. Yeni amaçlar yeni umutları doğurarak, yeni mutluluklar yaratacaktır.
Önemli olan kararlı olmak ve farkındalık bulmaktır. Önce kendisinden başlamalı insan. Ve tabiki hayatı sevmekle başlar her şey, kendini sevmektir biraz da bu hayatı sevmek. Var olmak ve varlığının yeni varlıklara umut olmasını sağlamak yaşama nedenidir...
sevmek yaşama nedenidir...
Serdar Coşkun...
YORUMLAR
İnsanın herşeyi olduğu gibi kabul etmesi; eksiklerini ve kusurlarını da kendisini tamamlayan bütünün parçaları olarak görmesi cok önemli bır husustur.Bunu yapabilen insan ancak diğer canlıları sevebilecek güce sahip olabilir.Yasam için sevgi, sevgi icin de yaşam gereklidir.İkisi bır bütündür bence.Size katılıyorum sevmek tabii ki insanı yasama bağlar, güzelliklere odaklar ,dediğiniz gibi yasama nedenidir.Gercekten cok önemli bır konuya değinmissiniz.Günümüzde düz dünyada her bilgiye,kişiye erişmek artık çok kolay ise de; insanların kalbine erişmek bu farklilasma içinde bir o kadar zordur.
Kutlarım degerli kalemi.
Saygılarımla
GC7
StilleWasser
Saygılarımla....
Gülaz
Tekrar kutlarım
Saygılarımla
GC7