BÜYÜKLERE MASALLAR
Masal kahramanı olmak istemişizdir çoğu zaman ama neresinden bakarsak bakalım hayata hepimiz birer masal kahramanıyızdır aslında
Masal kahramanları gibi yaşarız adı çok önemli olmasada…siz peki kim olmak isterdiniz mesela Sindirella mı ,Robin hood mu…kırmızı başlıklı kız mı pinokyo mu…yada pollyanna…
Bir düşünün o zaman gün içinde kaç masal kahramanına bürünürüz kıyafetlerimiz olmasa da ruhumuz da hangisini barındırırız zaman zaman
Kandırılırız mesela kılık değiştirmiş bir kurt tarafından.!
Zenginden alıp fakire veresimiz gelir veresiye defterimiz kabarmışken iyi düşünelim iyi olsun deriz çoğu zaman burnumuzun uzadığını hissetmesekte o uzar işte alabildiğine…
Masal kahramanıyızdır hepimiz ve aslında hepimizin bir kahramanı vardır içinde saklı bir yerlerde
Masal anlatırız çoğu zaman ama eski ama yeni…la’fonten den olmayan
Masal gerçek olsa da bizler o gerçek masalın yalan kahramanlarıyızdır…
Bir varmış bir yokmuş ile başlayan ama kerevetine çıkamadan yüzümüzde bir tokat gibi patlayan…
Bazen saklambaç oynamak istemeyen arkadaşlarımızı zorla ebe yaparken…biz saklanırız ebenin bile eliyle koymuş gibi bulabileceği ama içimizde bulunabilirliği zor eşiklere…
Çocuk istihkakından çalınıp uydurulmuş masallar ve kahramanlar…
Masal anlatıları gibi dolambaçlıdır insan öyküsü yer değiştirir habire eğrisi doğrusu,ve hep bir varmış bir yokmuşa mahkumdur insan ömrü…
Sonu mutlu biten masallara adapte etmişlerdir çünkü bizi küçüklüğümüzde
Hadi bakalımmmm ile biten her güzel söze inanmışızdır masalın içinde…
Ve kendimizin yazdığı masalları aktarırız yeni nesillere mağrifeti içimizde giz olan konu ve içerikleriyle birlikte…
Kahramanı bizim olduğumuz masallar….
A.B.2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.