- 1440 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
KAYBETMEKTEN KORKUP SEVMEKTEN KAÇILIR MI?
’İnsanların çoğu kaybetmekden koktukları için,sevmekden korkuyor.sevilmekden korkuyor, kendisini sevilmeye layık görmediği için.Düşünmekden korkuyo, sorumluluk getireceği için. Konuşmakdan korkuyor, eleştirilmekden korktuğu için.Duygularını ifade etmekden korkuyor,reddedilmekden korktuğu için.Yaşlanmakdan korkuyor,gençliğin kıymetini bilmediği için.Unutulmakdan korkuyor,dünyaya iyi şey vermediği için.Ve ölmekden korkuyor aslında yaşamayı bilmediği için.’
W.Shakespeare
Korkular hayatımızı ele geçiren korkular işde bu korkularımız hayatımızın önündeki engelimiz aşılması en zor en güç olan engelimizde bu sanıyorum.Yaşamaya korkuyoruz ve korkarak yaşıyoruz.
Bazen sevmekde yeterli olmuyor, sevilmekden korkan insanların senin sevginden korktukları için kaçmaları gibi. Kaçıyorlar çünkü senin verdiğin sevgi o kadar büyük ki bu sevgi korkutuyor onları sense kovalıyorsun senin korkunda kaybetmek sevdiğini kaybetmekden korkuyorsun. Ama öyle bir an geliyor ki yoruluyorsun kovalamakdan, olduğun yerde kalıyorsun sevdiğin hala kaçmaya devam ediyor, mesafeler giriyor araya yıllar giriyor araya, ama sen hayatına devam ediyorsun yorgunluğunla yıkılmışlığınla hayata dört elle sarılmaya çalışıyorsun sarılmalısında senin sevginin büyüklüğünden korkanlar korkarak yaşıyorlarsa sen cesur olmalı hayata dört elle sarılmalısın...
Sevgi bu yazıda anlatmak istediğim sevmenin içimizdeki o gücü. Siz ne kadar bastırmaya çalışsanızda o dışarı çıkmak ister bir kaba sığdıramazsınız onu, yok sayamazsınız. İnsan olarak hepimizin sevmeye sevilmeye ihtiyacımız vardır. Hiç sevgisiz yaşayabilir misiniz? insanların çılgınca aradıkları şey sevgidir. Sevgiyi kazanmak için bu kadar mücadele ederler, ama sevgiyi bulduklarında da ondan kaçarlar çünkü alışık değillerdir bu kadar çok seilme ve sevmeye. Korkutur bu sevgi onları ama neden? Zaten aradığınız şey de bu değilmiydi? Neden korkuyor ve kaçıyorsunuz ki size de anlamsız gelmiyor mu? Aradığınız bir şeyi buldukdan sonra ondan kaçmak .
Hülya Akyıldız