ŞEYTANA UYDUM....
Sizi bilmem ama ben kendime öylesine kızıyorum ki ....Ne zaman başım derde düşse, kara bulutlar dağılmasa ve sorunlarıma çare bulamasam ’’Allah’ım şu aciz kuluna yardım et.Ben yolumu bulamıyorum sen bana yol göster yüce Rabbim’’diyorum.Dİyorum ama ya sonra???Derdime derman bulunca sanki hemen unutuveriyorum (töbe haşa)Ama bu bir gerçek ki bir çoğumuz da öyle yapmıyor muyuz?.Kaçımız kulluk görevini tam layıkıyla yerine getiriyor ki?Rahatı bulduk muydu hemen başlıyoruz günahları ardı sıra getirmeye....Bahanelerimizde hep hali hazırda vardır zaten.Cebimizden çıkarıveririz;
-Bu gün özel bir gün....
-Hem her zaman içmiyorum ki...
-Sene de bir kere içmenin kime ne zararı olabilir ki...
-Çok işim vardı namazı kaçırdım...
-Açlığa dayanamıyorum,işim çok ağır oruç tutamıyorum.
’’’
’’’
’’’’’
Allah affetsin.Affetsin de arkadaşım bir değil,iki değil,üç değil,senin yaptığın astarını geçmiş ve sen hala Allah için ne yapıyorsun ki Allah’tan af dileyebiliyorsun...Tamam HZ.Mevlana ’’Gel ne olursan ol yine gel ’’demiş,demiş ama söylediğim lafı herkes istediği gibi anlasın dememiş ki....Ne olursan ol ister günahkar,ister hristiyan istersen ne olursan ol gel, onu sev ona iman et onu asla aklından çıkarma,her zaman adını diline tesbih et....Bİz ne yapıyoruz?Namaz kılmıyoruz,içki içiyoruz,oruç tutmuyoruz,işliyoruz günahları yapıyoruz yapacağımızı....EEEEee sonra şeytan uydum Allah’ım sen af eyle....Tamam şeytan insanları kandırmak için görevlendirilmiştir ama biz şeytan pabucunu ters giydiririz valla....Başın dara düştümü el açıp,dardan çıkınca da elini cebine sokmak değil...Allah herkese akıl vermiş,fikir vermiş....Ee tabi bir de nefis vermiş.Biz çoğunlukla nefsimizin sesini dinlediğimiz için kamil insan sıfatına ulaşamıyoruz...Nefis galip geliyor her seferinde...
Nefsimizin değil de aklımızın yolunda gitsek belki de herşey daha güzel olucak ama bunu bir türlü anlayamıyoruz.Belki de işimize öyle geliyordur kimbilir...Ama cehennem ateşinde çatır çatır yanarken keşke demek için bile çok geç olucak biliyoruz bunu ve bile bile....
Yüce Rabbim neylerse güzel eyler,o bizi merhametinden sakınmaz,zaten sakınsaydı onca yaptıklarımızdan sonra yine de ona el açtığımızda bizi affetmezdi.
Allah’ım senden başka ilah yoktur,sen eşi benzeri bulunmaz ve teksin.Sen bizi kötülerden koru,hayırlı insanlarla karşılaştır bizi Ya Rabbim.Sen bizi doğru yolundan ayırma ve hepimizin sana kulluk görevimizi yapabilmemiz için içimize sevgini yağdır Allah’ım.Nerde yardımına ihtiyacı olan mü’min arkadaşım varsa sen onlara yardım et Allah’ım....