- 956 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ACI BİR İMTİHAN
BU ANLATICAĞIM OLAY BENİM BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAY YÜCE RABBİMİN BANA BİR İMTİHANIYDI BU BİLİYORUM VE ÇOK ÇÜKÜR DİYORUM EN AZINDAN YAŞIYORUM .
GEÇEN YIL 9 UNCU AYIN 18 İNDE HASTANEYE YATTIM VE 21 İNDE AMELİYAT OLDUM
ÇOK CİDDİ BİR AMELİYATTI BU AMELİYAT SOL AKCİĞER DEN AMELİYAT OLDUM, BURONŞEKTAJİ DENEN BİR HASTALIKTI BU HASTALIK VE BENİMLE YILLARCA YAŞAMIŞTI
TAKİ GEÇEN YIL OKULLARIN SENE SONU TATİLİNE BİR HAFTA KALANA KADAR DA YAŞIYORDUM BU RAHATSIZLIKLA KANAMA GEÇİRİPTE HASTANEDE 10 GÜN YATANA KADAR VE BU KANAMANIN ARDINDAN EYLÜL AYINA KADAR İLAÇLA YAŞAMAYA ÇALIŞTIM İLAÇLA KANAMAYI ÖNLEDİLER SON ANDA AMELİYATA KARAR VERDİ DOKTORUM VE ŞU ANDA SOL AKCİĞERİMİN YÜZDE 90 I YOK ÇOK ZOR AMA ÇOK ŞÜKÜR OLSUN RABBİME Kİ ELLERİM VE AYAKLARIM BENİMLE ŞİMDİ SAĞLIK DURUMUM İYİ FAKAT AĞRILARIM VAR ÇOK ÇABUK GRİP OLUYOR VE BU GRİBE YENİK DÜŞÜYORUM İLAÇLARIMI KULLANMADAN TIKANIYORUM..
BUNU NEDEN ANLATTIM SİZLERLE NEDEN PAYLAŞMAK İSTEDİM SAĞLIKTAN BAŞKA HERŞEY AMA HERŞEY YALAN ALLAH İNSANA BEDEN SAĞLIĞI VERSİN MUTLULUK HUZUR VERSİN GERİSİ BOŞ SEVDİKLERİNİZ BİLE YANINIZDA OLMUYOR ZOR ANINIZDA SİZE SİZDEN BAŞKA DOST YOK BEN BUNU BU AMELİYATTA DAHA İYİ ANLADIM SİZİNLE SADECE İYİ GÜN DOSTU OLANLARDAN VE MENFAAT İÇİN YANINIZDA OLANLARDAN ALLAH KULLARINI KORUSUN...
OKUYUP OKUMAMAKTA SİZİN GÜZEL YÜREĞİNİZE KALMIŞ ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN SAYGILARIMLA....
YORUMLAR
Öncelikle büyük geçmiş olsun... Acil şifalar... Ve şunu ilave edeyim ki, Cenabı Allah kimseye kaldıramayacağından fazla yük yüklemez ... Bir düşünmek lazım ... hangi yara; Eyyüp Peygamberin yaralarından daha acı verebilirdi ? İnsana ... onun şifasını da veren ALLAH CC 'dir... selamlar ve saygılar ... dua ile.