- 797 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sözüm sana
SÖZÜM; SANA, BANA, ONA
Mail adresimi yazdım ardından şifremi ve sayfa açıldı ...
Facebook tayım pek yayın yapmasamda takip ediyorum yalan yok...Üniversite yıllarından arkadaslarım , yakın çevrem v. s.
Paylaşımlar yine yüzümü buruşturuyor.
Bir iki alıntı bizi anlatmaya yetiyor aslında.
Gündeme dair sözler , eleştiriler , karikatürler ...
Sözde inanç resimleri; Peygamber efendimizin(s.a.v.) hırkası ,salavat, Kabe fotografları ...
Milliyetçi geçinen propoganda gençliği;ağır vatan tutkusu! Bu bağlamda ilginç yazılar ...
Caanım vatanımın ekmeğini yiyip ülkesini "tece" tanımıyla basitleştirebileceğini zanneden Kürt kardeşlerim...
Bunları sayfalarımıza ekliyoruz ama biz bu değiliz .
Che’den sözler yayınlıyorsun ama gercek adını bile bilmiyorsun.Böyle bir itham geldiğinde arama motoruna sorup birkaç yüzeyel bilgi ediniyorsun arkadaşım.Kabul et kopyala yapıştır gençliğindensin.açıp hakkında bir kitap okumayı yeğleyemiyorsun.
Elektrik, doğalgaz zammı, milletvekili maaşını o kadar eleştiriyorsun da sokağa çıkıp eyleme katılmaya yüreğin yetmiyor.
MÜDAHİL OLMA YANIN ÖLMÜŞ, başın sağolsun.
Star Bucksta kahve içip resim çektiriyorsun, sonra küreselleşmeye verip veriştiriyorsun... Komik..
Cümlelerin yabancı kelimelerle bezenmiş, alfabeye w,q eklemişsin Türkçülük ten bahsediyorsun gerek yok sen anlatma.
Feminist arkadaşım; bekarken iyi hoşsun da, bulduğun ilk erkeğin kölesi olmuşsun.Nedir sendeki bu çelişki ?
Sorsan 10 tane hadis söyleyemeyen arkadaşım Müslümanlık resim yayınlamakla bitmiyor hani icraat demezler mi adama?
Örnekler o kadar çok ki.Bana serbest olsun , o yapmasın, sen yapma yok öyle yağma.
Yalnızca konuşmayı bilen, iş icraata gelince bir köşeye sinen sana söylüyorum , üzerine alın , silkelen biraz.
Bırakalım artık siyahla beyaz kadar keskin sınırlı düşünceleri, başkalarına ait cümleleri, neysen o sun gizlenme artık sen ol.
Her solcunun yok mudur hiç muhafazakar yanı, her muhafazakarın sosyalist yanı. Çizgilerle belirlenmiş olamaz hayat. Yaşamının kıymetini bil baskalarının iradesine bırakma artık gerceği gör.
Çalışanının iliğini sömürüp emekten bahsetme, gercek bir emekçi ol oku araştır ama Google de değil kitaplardan.
Dinini internet sitelerinden değil orjinal kitabından Kur’an dan öğren.
Gazete, dergi oku; cumhuriyet, milliyet, akit, birgün, zaman fark etmez oku. AMAA cumhuriyet olma, milliyet olma, akit olma, birgün olma, zaman olma sen ol, özgün ol.. Her okuduğunu kopyalayıp yapıştırma belleğine, kendi fikrin olsun hayata dair...
Bırak artık kalıpları , ön yargıları, yırt at kabuğunu , gülümse ...
....ve dinle, tahammülü bil biraz, herkes sen olmak zorunda değil...
Sözüm özenti zihniyetlere, kopyala yapıştır mantıklı okur yazarlara, özü ayrı sözü ayrı olanlara, her duyduğunu gerçek sananlara, kalıplarda boğulup denize ayağını sokamayanlara ....aslında
SÖZÜM; bana, sana, ona...
Şimdi çık sokağa gülümse herkese , sevdiğin insanlara SENİ SEVİYORUM de... Kasma artık kendini. Bir toparla kendini ve gerçek sen ol , adam ol...
Sözüm ; bana ,sana, ona....