- 632 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgililer Günü
Bugün sevgililer günü sevgilim.Sevgililer günümüz kutlu olsun.Beni hiç bir yalnız bırakmadın.Her zaman yanımda oldun;doğrumla,yanlışımla.Hiç kızmadın bana ne yapsamda.Diğerleri gibi bırakıp gitmedin.Ve ben her sıkıştığımda hep seninle konuştum,sen benden daha iyi bilirsin beni.Benden daha iyi tanırsın yüreğimi.Ne zaman dolsam hep sana döküldü içimin buruklukları.Kırgınlıklarımı bir bir anlattım sana.Sen hep dinledin.Hep sustun.En sonunda bana da öğrettin susmayı.Sayende bende iyi bir sus/ucu oldum.Seninle yeni bir hayat kurdum ben.Yerini dolduran biri karşıma çıkana kadar hep seninleyim.Hep umutsuzum,umutsuz vakayım.Beklediğim de yok,beklentilerim de yok.Çünkü beklenenler hiç gelmedi,beklentiler hep boşaydı.Gelenler gitti.Gidenler geri gelmek istedi.Ama sen ne gittin ne de geri geldin.Durduğun yerde durdun.Bekledin ve benden beklentilerin vardı.Sen konuşmasanda ben sus/uşundan anlıyordum seni.En yakın dostum,arkadaşım,sırdaşım ve sevgilim oldun benim.Gidenler hep unutuldu,kalanlar hep hatırlandı.Vakitsiz gelenler ise vakitsiz gittiler.En çokta bir gün senin gitmenden korkuyorum.Evet en büyük korkum bu.Sebebini bilmiyorum ama sana çok güveniyorum.
İşte her şey açık ve ortada.Onlar yoklar,sen varsın.Sen en gizli aşkımsın benim aslında içimde gizlediğim.Sen benim içimdeki sevgilimsin.Bir gün seni bırakacak olursam,yerini dolduracak beklediğim ve senin gibi beklentileri olan bir kadın doldurursa lütfen korkma.Sakın endişelenme seni unuturum diye.Öyle düşündüğün anlarda Cezmi Ersöz’ün şu sözleri gelsin aklına : ’’"seni unutmak için başladığım her aşkı, ben yine seninle aldattım..."
Belki bu seninle son günümüz olur.Belki hiç bitmeyen son/lara doğru yürürüz.Yarın neler olacak kimse bilemez.Ama herşeye rağmen bugün de yanımdasın.Ben bugünde aşığım.Deliler gibi,sırılsıklam.Evet tepeden tırnağa aşığım.Ve hep aşık kalacağım şiirlere , kadehlere , hep sevgilim olan sana...Bugün de yalnız bırakmadın beni.Sanırım sana bu özel günde beni hiç bir zaman yalnız bırakmadığın için teşekkür etmeliyim.Sonsuz nice mutluluklarda ve üzüntülerde yanımda olman dileğiyle.Sevgililer günümüz kutlu olsun yalnızlığım...
Alican Yıldırım
14.02.2011
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.