- 1131 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
KEMNUR'A
Yeter be Kemnur, yazılarım ,senin yorumun olmadan kupkuru ve öksüz. Artık geç şu klavyenin başına, dökülsün Paşazade,dökülsün Dilaver ve tüm sahtekarlar.
İnsanlara, tatlı kaşıntılar gibi bulaşıp ,sonra kaybolmak, var mı be Dostum.Seni görüp,elini sıkamamak,yüreğindeki engin sevgiyi paylaşamamak,uzağında olmak, dert oluyor bana.Üstelik, aklımın kabullenmediği kurallar yüzünden, senin sesini duyamadan ,ayrılık.Bir telefon,bir konuşma olamaz mıydı şimdi?
Rakı güzeldir kardeşim,tadında kararında.içmesini bilenle oturmak iki kat, tat verir. Hele Sarıyer’de ,lüfer ve ahtapotla. Yanında, Ezine peyniri ve kavunla. Bendensin, kalk gel Kardeşim.İsterdim ki,sadece, şu yazı denen karalamalarda kalmasın dostluğumuz. Seni merak ediyorum, ama soracağım,bilgi alacağım hiç bir yer, bulamıyorum.Bana yardım edin, Sayın Yazarlar.
Diyordun ki; Karadeniz’i dolaşalım, motosikletlerle. Hadi Dostum ,teker dönecek neredeyse,sen hala mola yerinin tuvaletinden çıkamadın.Üstelik,girdiğin yer kadınlar tuvaleti.Tamam tamam kızma, seni almadan gider miyim hiç.
Dostların,seni seven tüm yazarlar, yokluğunla kıvranıyor Kemnur.Hepimize içten bir güler yüz ve dostluk aşılayarak yazmaya,daha çok yazmaya motife etmiştin.Bu yüzden, ilk önce, herkes adına seni, senden soruyorum.
Neredesin?
Nasılsın;?
Biz ne yapabiliriz?
Bu yazıma herkesten, onu tanıyan,bilen herkesten,öncelikle Sayın Hanımefendi’den cevap bekliyorum.
Seni aramızda, yeniden yazarken gördüğümüz gün, mutluluğumuz olacak ,Kemal Bey.
En derin saygı ve sevgilerimle Sayın Hocam.
Eyüp Yaşar OVALI 14.04.2012
YORUMLAR
SEVGİLİ kOMUTANIM, BENİ ÇOK ONURLANDIRDIĞINIZ BİR YAZI İDİ, NASIL TEŞEKKÜR EDECEĞİMİ BİLEMİYORUM... ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. KARADENİZ GEZİMİZ İÇİN ÇÜRÜK YERLERİMİ YAMATTIM, ÖNEMLİ BİR SAĞLIK SORUNUM YOK, ŞÜKÜRLER OLSUN... SİZE VE İYİ DİLEKLERİNİ İLETEN TÜM DOSTLARA MİNNET VE ŞÜKRAN. SAYGILAR
kukurikuu
Tekrar aramızda olmanıza çok seviniyorum. Bir daha hiç bizi yalnız bırakmayın, olmaz mı? Beni yazmaya, eleştiriye tahammül etmeye , bu sayfalarda direnmeye siz teşvik ettiniz. Siz yokken canım yazmak bile istemedi. Sanal dostluğunuz bile benim için çok kutsal. Hep böyle kalın Hocam. Saygılarımla.
Bu Sitede Merak edeceğim ve haber alabilmek için çeşitli yollar deneyeceğim insanlardan biride sizsiniz Kıymetli Abisi, Kemal beyin Eşi Nurten Hanım sağolsun azda olsa haberdar ediyor ve merakımızı gideriyor sağolsun.. Bu durumda haber vermeden siteden kaybolmak yok değil mi?..:))
Nurten Hanımın yorumuna cevap veren Değerli dostlar, Kişi Böylece farkındalığını ortaya koyuyor ve ben hepinizi tanımış olmaktan çok mutluyum.iyiki sizleri Bu sitede tanıma şansını yakalamışım, Selamlar o engin yüreklerinize..
Ayrıca, Sizede Hürmetler Eyüp Bey.
kukurikuu
okuduğun yorumlardan sanırım bilgilenmişsindir.
Merak ettiğin varsa mesajla sorabilirsin.
Selamlar.
SEVGILI ARKADASLAR ESIMIN KRONIK RAHATSIZLIKLARI VAR.MERAK ETMEYIN IYI TETKIKLERINI YAPTIRIYORUM ESKISEHIRE GELMISKEN..DUNDE KATARAKT AMELIYATI OLDU ZATEN O BASIT BIR AMELIYAT AYAKTA TEDAVI EDIYORLAR . GOZLERI BANTLI YAZAMAZ ISRAR ETMEYIN YOKSA GOZUNDEN OLACAK ZATEN IYI OLUNCA ESIM YAZAR OKURSUNUZ.MERAK EDENLERE DUYURULUR ANNESININ MEZARINIDA YAPTIRDIIIIIII. EYUP BEY SIZEDE TESEKKERLER VE IYI GECELER.....
kukurikuu
Beni ve onu seven dostlarımızı rahatlattınız,
Acil şifalar dilerim Efendim.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
sami biberoğulları
Selam ve muhabbetlerimle...
Kemnur
AYSE 09
inşallah çabuk döner aramıza saygılarımla herdaim
Kemal beyin rahatsızlığından haberim yoktu, ben de merak ettim şimdi.
Geçmiş olsun, Allah acil şifa versin.
Dilerim bir an önce aramıza döner.
Duyarlılığınızı ve vefâkârlığınızı kutlarım.
Selam ve sevgimle.
kukurikuu
Dostumuzun sağlık durumu iyiye gidiyor . iLGİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM.
kukurikuu
Kemal beyin sağlık durumu iyi. İlginiz için teşekkür eder, saygılar sunarım.
kemal bey bildiğim kadarıyla eskişehir de hastaneye gidip geliyor bende mesaj yazdım kendisine ama cevap gelmedi onun adına ailesinden biri açıklama yapsa bende merak ediyorum bir an önce sağlığına kavuşması dileğiyle
fotorafı merak ettim edebiyat defterindeki arkadaşlar mı eğer öyleyse nerede ve ne zaman çekildi ve kimler var resimde
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Kemnur
kemal beyin en son öyküsünü okuduğumda sağlık problemlerinin olduğunuda eklemişti yazısının sonuna..
bir okuyucusu olarak bende merak ediyorum kendisini..
umarım önemli bir şey yoktur..
duyarlı davranışınızı tebrik ediyorum..
haber alırsanız bizlerle paylaşın lütfen..
selamlarımla..
kukurikuu
Dostumuzun sağlık durumunun iyi olduğu haberi aldık , ilginize teşekkürler