Hayal bu Ya.
Gecenin suskunluğu hakim her yere, işlek bir cadde veya sokak değil bulunduğum yer. Çok az araba geçiyor.
Yol lambalardan dolayı aydınlık ve karşısı spor sahası ve bu nedenle ışıl ışıl her yer saat gecenin 03 ve ben tek başıma çardaktayım.
Keşke yalnız başıma dolaşabilseydim. Kimse takılmadan, kimse sormadan ve kadın olduğum için bir korku yaşamadan düşseydim sokaklara, kaldırım taşları benim gelişimle sevinse sokak lambaları ışıklarının hüzmelerini benden yana dönderse, bazen önümde bazen arkamda ve bazen de yanı başımda beni takip eden gölgemin arkadaşlığında seyretsem yıldızları. ellerim cebimde bıraksam kendimi loş sokaklara ve caddelere.
Seninle meşgul olurdu bütün benliğim biliyorum.. Gözümde hayalin ve yüreğimde özlemin yürürdüm kilometrelerce yorulmadan. sadece yokluğun yorardı beni, imkansızlığın ve her düştüğünde aklıma yanımda olamayışın..
Bir çağrım var sana beni duyuyormusun acaba? Gittin, gitmeliydin farkındayım herşeyin amma ben kendimi kandırmakta öyle ustalaştım ki; kendi kendime hayaller kurup, evinin telefon numarasını çevirip, saatlerce tekrar tekrar deneyerek senden bir alo demeni bekliyorum..Ses yok, açan yok telefonu ve ben diyorum ki kendime ; bak gördün mü yine evde yok, yine inmiş bahçeye yarın yeniden denemeliyim yada bir saat sonra yeniden, nasıl olsa çıkacak yukarıya diyorum.
Duydun mu canımın içi duydun mu hiç beni, fark ettin mi bu garip hallerimi? Düşüncelerim esir alıyor tüm benliğimi, elim yeniden deniyor cep telefonundan aramayı seni, gece karışırken güne ben arıyorum seni yine, nasıl olsa açmayacaksın, ya açarsan, ya açarsan ne olur ozaman ne olur benim halim..
Yüzüme yayılıyor kocaman bir tebessüm ve diyorum ki Yarab sen ne mucizeler yarattın, sen ne ölüler diriltin, ne olur bir defacıkta anneme can verde geri, telenfona Alo deyi versin son kez, son bir kez daha duyayım o özlediğim sesini...
İşte benim kendimle oynadığım oyunum, kendimi kandırmalarım anacığım..
NAZ ARIK
12/04/2012
YORUMLAR
Sevgili Naz,
Zordur kadın olmak ,haklısın doğrularında. Bu yazında annen ile senin dışında, kırgınlığa sebep olan bır şey var gibi. Hani her ailede olan ,tatsızlıklardan sanki. Okurken, bu yeni kardeş felaket bir aşka tutulmuş da ,haberim olmamış, diye girdim yazıya. O denli usta bir kalemin var ki ,aktığı yönü önceden tahmin etmek bile, çok zor.Okuyucuyu kandırarak akıtıyorsun, kaleminden sızan balı.
Neyse ki ,Naz'ı kimseye kaptırmamışız, anasıymış meğerse diyerek ve çok zevk alarak okudum bu güzel yazıyı .Eline sağlık, gerçekten çok hoş ,çok oynatıcı ve ilgi toparlatan bir yazıydı
Teşekkürler.
Kemnurun iyi haberlerini almışsındır umarım.
inci*
Malum ev hali ve çocuklar çok yıpratıyor ebeveynlerini.Evet o gece Kırgınlıklardan uzun süre eve girmedim ve annemle baş başa zaman geçirdim hayalde olsa..
Kemal Beyden bihaberim hala...
Saygı,Selam ve sevgiler Abisine..:))
Değerli arkadaşım.
Bir anneye seslenmek, onun sesini duyabilmek için hiç bir araç gerece ihtiyacımız yoktur. Ne cep telefonuna, ne de ev telefonuna...Sadece ve sadece '' Anne'' diye seslenin yeter. O sizi duyacaktır mutlaka. Siz de onu duymak mı istiyorsunuz...Anne diye seslenmeye devam edin. Bir gün mutlaka duyacaksınızı ''Yavrum'' diye seslendiğini. Vaz geçmeyin yeter ki...
Selam ve sevgilerimle.
inci*
inci*
Sizi daha sık yazarken görmek güzel olacak. İyi bir okur olduğunu kadar iç dünyası geniş bir yazarsınız da...
Kutluyorum.
Sevgiler.
inci*
Aşkların en saf hali bir ananın evladına duyduğu...Bir evlat da ancak bu kadar hasret çekebilir o aşka.. öyle ki sonuna dek bir sevgiliye yazılmış satırlar sanırsın. Hassas yüreğinize merhem olur mu bilmem ama, eminim o mertebeden hssediliyordur bu temiz dugular. Tebrikler.
inci*
inci*
boşver öncekimin aradığı önemli değil aşkın önceliği yoktur kaprisi yok gururu onuru yoktur çok garip bir aşktır bu aşktır sadece çok güzel bir yazı tebrikler arkadaşım sende benim erkek eray gibi eyyttt ulen gibi erkek kıyafetiyle gece geceleri sokakta
sevgimle
inci*
Ne kadar naif bir yazı..tebrik ederim kalemi ve değerli yazısını...selamlar