Hazır Hayatlar
Hayatı niçin yasıyoruz... hmm bu da güzel bir okadar gereksiz bir soru... Sonuçta ben istemedim ki bu hayata gelmeyi ama bu dünyaya geldiğim an bir oyuna başladım... büyük bir oyun... İçinde bolca kayıp ve kazanç olan bir oyun... Kurallarını benim koyduğumu zannettiğim bir yaşantıyı... Daha çok nasıl kaybederim’i öğrendiğim bir hayat bu... Hep nasıl ayakta kalabiliyorum’u öğrendiğim bir hayat... Gülümsemeyi unutmuşken tekrar hatırlamama sebep olan ve bunu tekrar alma hakkına sahip olan insanlarla bir arada olduğum bir dünyanın içinde ne zaman ölüm sorusunu sorduğum bir hayat... niçin mi yasıyoruz....
hahah evet çok komik
İste size bir aile paketi
Annen seni bir doğursun önce
İlk orta lise üniversite - yuksek - doktora bitiriver mümkünse adam ol (ne için)
Sona arada birini sevgili yap mümkünse (ama önce arada başka sevgililer de yap ki sonuncusu ağlamasın)
Sona son sevgili denen kişiyle bir evlen
bikac çocuk yap (bide utanmadan o çocukları da bu dünyaya getir)
Çalış çabala kariyer yap ki çocuklar daha iyi okusun...
Sona emekli ol eğer halen duruyorsa esinle (eş ne demekse) inzivaya çekil...
Çocukların sana baksın die bekle bakmasınlar
Sona bir köşede öl ya da önce hayat arkadasın ölsün de biraz daha acı çek...
sona da geber bi köşede
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.